IUI 5...... MISLUKT, op naar de 6e en laatste poging

Helaas, ik ging net naar de WC en daar kwam ik tot de vervelende ontdekking dat ik dus weer ongesteld ben geworden. IUI 5 is weer geen succes gebleken.

Wat ik wel had verwacht, maar.....het had zo leuk geweest.

Verdrietig ben ik niet, ik merk van deze keer dat ik het goed naast me neer kan leggen, ondanks dat ik druk ben met mijn Web log en zo nu en dan wel eens hier rondhang.

Morgenochtend dus maar weer bellen, voor weer een uitgangsecho. Ik ga gewoon gelijk maar door met de laatste, wat heeft het voor nut een maandje rust te nemen vraag ik mij af............en het word zo gewoon dus...........ik ga er maar weer voor.

Heeft een van jullie dames soms eindelijk eens WEL goed nieuws te melden????

Liefs,

Cynthia

Hallo Cynthia,

wat balen zeg! Maar je had het dus wel verwacht. Maar ook al stel je je er op in dat je weer ongi wordt, toch houd je vaak een beetje stille hoop hé. Tenminste dit is mijn ervaring.
Nou ik hoop voor jou dat er met de 6e poging een wondertje gebeurt!

Je vroeg om goed nieuws nou dan kan ik je iets vertellen. wij hebben namelijk van de arts te horen gekregen dat mijn man zijn zaad van prima kwaliteit is. Gelukkig maar! Nu ben ik dus het struikelblok. Maar dat is beter dan dat we beide wat mankeren.

We houden moed!!! Groetjes Berber

Shit he! Blijft balen ook al weet je dat het er aan komt. Misschien loop ik te hard van stapel, maar weet je al of jullie direct doorgaan met IVF na de laaste. Natuurlijk hoop ik dat die 6e lukt!!!! groetjes

Terug
Bovenaan