IUi 5 mislukt

A

Anoniem

Guest
Helaas ook poging 5 is mislukt. Mijn lichaam laat me keer op keer in de steek en ben nu echt een beetje pissig daarom. Ga proberen of iemand wil ruilen van lichaam op marktplaats .

Maar goed nu gaan we toch maar weer voor een volgende poging ivf kijken of dat dit keer wel lukt.

Even voor scorpy omdat het forum zo meewerkt!

Lieve Scorpy,

Ik had het zo voor je gehoopt!
Ik hoop dat je vol goede moed naar poging 5 kan gaan.

Bij mij is poging 5 ook mislukt dus ook ik ben uit de droom verlost. Helaas

We gaan nu wel weer gelijk op en ook mijn dosis wordt verhoogd naar 150E.

Liefs Sabine

Hoi Sabine,

Wat ontzettend   ^$^%$^#$#  voor je dat deze poging weer mislukt is. Dit was toch een IVF poging wat uiteindelijk een IUI poging is geworden (of heb ik het nu mis)?

Ik ga voor je duimen dat de volgende poging wel gewoon doorgaat en met natuurlijk een uitzonderlijk goed resultaat.

Moed houden hoor!!!!!!!! Ook jou lichaam MOET gewoon een keer mee gaan werken.

Kruimel

Hoi Sabine,

wat vervelend voor je. Weet wat je bedoelt   van dat gevoel dat  je lichaam je in de steek laat.
Houd moed, ook ons geluk komt vast en zeker!

Sterkte,

liefs Belle

He Sabine,

Ook jij slecht nieuws, meid wat balen zeg. Ik herken je verhaal van je lichaam willen inruilen hoor. Ik hoop dat je het een beetje naast je neer hebt kunnen leggen en weer door te zetten. Ik had gisteren zelf een negatieve test, dus mijn iui 2 is ook mislukt. Nu mijn ongie nog dan kan ik ook weer door. Ik schreef al aan scorpy we gaan met elkaar voor een kerstkindje, doe je ook mee ??
Sterkte meid en tot horens maar weer.

groetjes Cindy

Hoi Sabine,

Wat jammer dat deze poging niet gelukt is. Hopenlijk brengt de volgende poging meer geluk met zich mee, ik ga voor je duimen meid.

Liefs, Judith

Hoi Kruimel je hebt het helemaal goed dit was inderdaad een ivf poging die in iui is geeindigd.

Nu gaat het wel weer met me maar was er even goed ziek van.
We zijn nu alweer 5 jaar bezig en dan kan ik het soms niet opbrengen om te denken onze tijd komt wel. Ik wil dat die tijd nu komt ( jah zoals mijn man zegt ik ben een ongeduldig typje :)

Maar goed dank je wel allemaal voor depeptalk en Ik doe zeker mee voor het Kerstkindje.

Liefs Sabine

Ongeduldig typje? Na 5 jaar mag je wel een ongeduldig typje zijn, toch?!?
Meid, ik hoop dat de volgende keer alles wel goed gaat en dat we 9eindelijk) kunnen lezen dat je zwanger bent!

Succes, lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan