IUI 7 is een feit!!!

A

Anoniem

Guest
Pfff na een zware stuitermaand waarbij mijn hormonen stegen tot ongekende hoogtes zit het er weer op. De IUI viel zwaar tegen.......maar het is klaar!! Even niet meer prikken maar wachten......Tijdens de IUI hebben ze moeite om het slangetje erdoor heen te prikken.......erg fijn.....enkele hulpmiddelen moesten eraan te pas komen.....het was letterlijk bloed, zweet en tranen.

Nu ben ik aan het bijkomen en rustig aandoen. Ben nog een beetje van de waps....maar er zwemmen nu wel 51 miljoen kanjers in me!!!   Best   goed he? hihihi

en nou maar hopen dat ze de weg vinden richting mijn eitjes!!!!!!!!

Veel liefs een blije Sjan omdat de ronde erop zit!! en ze niet meer hoeft te spuiten!!!

Jeetje Sjan,

Dat zijn inderdaad veel kanjers. Wij moeten het steeds doen met ongeveer 4.5 miljoen jongens. Ik hoop voor je dat deze combi (goed ei en en veel kanjers) eindelijk eens zijn vruchten gaat afwerpen!!!

Succes met de wachtweken.

Lfs, Kippie.

He Sjan,

Gelukkig zit het er weer op! Succes en veel geduld met wachten..ik weet dat dat niet altijd meevalt.
51 miljoen is wel kei veel!!!!(is het niet misschien 5.1 miljoen??Das nog kei veel trouwens..)
Je zou toch zeggen dat er een goeie bij moet zitten die naar jou superei zwemt..leuk plaatje trouwens!
Ben zelf weer met nolvadex begonnen maar deze maand geen IUI ivm vakantie en zomersluiting ziekenhuis.Dus zelf aan de klus en wie weet...
Hoop echt dat het dit keer raak is voor je.

Liefs Esther

nep, het zijn er echt 51 miljoen.......we hebben ook al eens 85 miljoen gehad......
Zijn zaad.........daar ligt het dus niet aan!

Het gaat inmiddels alweer iets beter hier. Pijn neemt al flink af en zit nu goed in mn vel. Natuurlijk erg fijn en belangrijk....

veel liefs
Sjan

Sjan, fijn dat het weer wat beter gaat.
Wens je heel veel succes! En aan het aantal zal het zeker niet liggen.

Liefs Suusje

Hoi Sjan,

Nou, ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk eens gaat gebeuren. En 51 miljoen WAUW!!!!!!!!!!!!, daar zou het idd niet aan liggen. Maar ja jullie hebben weer andere problemen anders was je hier nu niet.
Heel veel succes  met de wachtweken.

Kruimel

yep aan het zaad ligt het niet............we hebben inderdaad andere problemen........geen ei-sprong, oorlogsslijm, gekantelde baarmoeder en een baarmoedermond die niet open gaat bij een opgeroepte ei-sprong..........tja je kan niet alles hebben.....

Ben nu een week verder en nu gaat het spannend worden.......brrrrrrrrrrrr

veel liefs
Sjan

Hahahahahaha! Ik lig weer eens in een deuk om dat gekke plaatje van jou hoor!!! Wat een gek wijf ben je toch ook!

Hee maarreeeeeeeeeee dat zijn veel zaadjes!! GOED ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan toch bijna niet anders dan...zou je zeggen toch??!!!

x ing

Terug
Bovenaan