IUI 7 is mislukt...............

A

Anoniem

Guest
pffffffffff, de eerste tekenen zijn er weer. Gisteren was ik er nog behoorlijk nuchter onder.....maar hoe meer kleur de afscheiding krijgt en   hoe meer buikpijn.....hoe moeilijker ik het krijg. Vandaag op mijn werk kwam een collega haar baby showwen.....daar zat ik net niet op te wachten.......kreeg echt last van een snel kloppend hart en dacht neee nu even niet.......kan het even niet hebben.........Ik werk op een groep met meervoudig gehandicapte kinderen, mijn collega heeft gezegd tegen de collega die op de groep langs wilde komen dat we het te druk hadden (kon ik enorm waarderen). Een uur later stond ze voor de deur. Ik heb even gezwaaid en ben snel verder gegaan. Ze weet van de situatie af dus misschien ging er even een belletje rinkelen want ze is niet binnen gekomen..............een andere keer dan kan ik wel blij zijn voor haar........maar nu even niet.

Tis even kloten...................tis even k... maar als de ongi voorbij is dan kan ik weer verder. Nu even niet......

veel liefs
Sjan

ik kan me dat erg goed voorstellen dat je daar nu ff niet tegen kan...

vooral omdat je weer teleurgesteld bent....

Meid sterkte!!!

ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt!
gaan jullie voor ronde 8?
en wanneer??

gr Elora

He Sjan,

Klote voor jullie dat het weer niet gelukt is..
En ik kan me je gevoel helemaal voorstellen van collega's met baby's.Moet er ook ff niks van hebben..
Mijn motto is en blijft: Hoop doet leven!
En we blijven hopen en ooit komt het vast goed! Maar voor nu,baal baal baal klote klote shit shit!!!!!!

Liefs Esther

SHITTT!!! Ook hier een berichtje van mij! Meissie wat moeten jullie een lange adem hebben! Het klinkt afgezaagd en het is een vreselijk dooddoener maar het komt goed al zal het niet makkelijk zijn!!

Ken je nog SUUS van het forum? 9 iui's en 2 x ivf en nu een prachtige tweeling!! (jongen en meisje)

KEEP THE FAITH!
x Kermit!

Hoi Sjan,

Shit zeg, wanneer gaat het bij jou nou een keer gebeuren. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik je moed in moet praten, na 7x IUI. Ik wil alleen even zeggen dat ik met je meeleef, geef de hoop / moed niet op en hopelijk doet jullie vakantie jullie goed, en hebben jullie weer voldoende energie voor IUI nr 8.

Kruimel

Hoi Sjan,

Shit zeg, wanneer gaat het bij jou nou eens gebeuren, het is je zo gegunt. Het is moeilijk om de moed niet te verliezen, na 7x IUI.
Probeer ondanks alle ellende toch van jullie welverdiende vakantie te genieten. Dan kan je daarna weer met  frisse moed en energie  aan nr 8 gaan beginnen.
Het gaat jullie een keer lukken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Kruimel

Hmmmmmm nou sta ik er 2x in. De eerste berichtje lukte niet om erin te zetten dus heb ik een nieuwe geschreven en nu staat hij er toch opeens in, raar.

Hoi lieve lieve Sjan,

Meid wat weer een domper. Hoe kom je hier weer bovenop. Ik heb zoveel bewondering voor jou/jullie. En ik gun het jullie zo, maar dat zijn natuurlijk woorden die je van iedereen hoort. En wat een timing dat die collega haar baby wilde komen showen, heel begrijpelijk dat je daar ff niet op zat te wachten. Dat is dan echt te veel gevraagd. Hopen dat de rot ongi idd snel voorbij is zodat jullie weer verder kunnen. En zoals Inge al zei in haar berichtje, geef de hoop niet op. Het kan echt wel!!!!

Dikke kus en knuffel
Scorpy

Terug
Bovenaan