A
Anoniem
Guest
pffffffffff, de eerste tekenen zijn er weer. Gisteren was ik er nog behoorlijk nuchter onder.....maar hoe meer kleur de afscheiding krijgt en hoe meer buikpijn.....hoe moeilijker ik het krijg. Vandaag op mijn werk kwam een collega haar baby showwen.....daar zat ik net niet op te wachten.......kreeg echt last van een snel kloppend hart en dacht neee nu even niet.......kan het even niet hebben.........Ik werk op een groep met meervoudig gehandicapte kinderen, mijn collega heeft gezegd tegen de collega die op de groep langs wilde komen dat we het te druk hadden (kon ik enorm waarderen). Een uur later stond ze voor de deur. Ik heb even gezwaaid en ben snel verder gegaan. Ze weet van de situatie af dus misschien ging er even een belletje rinkelen want ze is niet binnen gekomen..............een andere keer dan kan ik wel blij zijn voor haar........maar nu even niet.
Tis even kloten...................tis even k... maar als de ongi voorbij is dan kan ik weer verder. Nu even niet......
veel liefs
Sjan
Tis even kloten...................tis even k... maar als de ongi voorbij is dan kan ik weer verder. Nu even niet......
veel liefs
Sjan