IUI afgeblazen

Hallo allemaal,

Vanmorgen moest ik voor de derde follikelmeeting en bloedprikken. Net belde het ZH met slecht nieuws: de behandeling wordt afgeblazen!!!! Er groeide namelijk wel 5 eitjes en daarom moest ik acuut stoppen met de Gonal in de hoop dat er 2 door zouden groeien en 3 zouden stoppen. Maar omdat de eitjes geen extra duwtje van de Gonal meer kregen, is mijn lichaam gestopt met het aanmaken van hormoon. Daarom hebben de eitjes die er nog zitten (4) geen kans van slagen. Zelf proberen heeft ook geen nut, omdat ze gewoon futloos zijn. Ik baal er stevig van en straks hebben we wéér die verplichte rustmaand.  
Straks moet ik werken, dus dan kan ik wel mijn hoofd leeg maken.  Kom er wel weer overheen hoor, maar het valt wel vreselijk tegen.

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie,

Wat ongelofelijk balen! Kan me voorstellen dat je er even enorm de pest over in hebt... is de rustmaand nu ook verplicht nu de behandeling zo vroeg al is afgebroken? Misschien dat je dat nog een keer zou kunnen vragen, omdat je nu ook wat minder hormonen binnengekregen hebt? IUI duurt al zo lang, laten we wel wezen! Ik kan het weten, heb  het zelf 6 keer gedaan en dacht op een gegeven moment echt dat we volledig stilstonden voordat we aan  het 'echte werk' konden beginnen. Gelukkig bleek het niet meer nodig te zijn na de laatste poging. Ik kan dus alleen maar zeggen: houd moed! Hat kan écht met IUI...
Heel veel succes!

liefs, Saartje

Hoi Kippie,

Jeetje meid wat ontzettend s**t zeg. Ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. Ik zou ook eens navragen hoor over die rustmaand. Misschien kan het nu wel een keer anders, anders moet je zolang wachten. Nou meid ik denk aan je, kop ervoor en doorzetten hoor.

Groetjes Cindy  

Hoi Kippie,

wat ontzettend balen zeg! Groeien er eindelijk eitjes dan moet je weer stoppen omdat het er te veel zijn. PFFF.
Nou zet hem op, dan maar de volgende ronde.

Heel veel sterkte en lucht je hart hoor!!!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan