[quote quote=10510155]Ik had de eerste poging 8, dus toen konden we niet door en keer erna (gelukkig) minder hormonen om tot een lager aantal te komen.Ik duim voor je![/quote]
Aah oke.. ja ik ben erg benieuwd, bedankt voor het reageren!
[quote quote=10510169]
Wij mochten niet doorgaan met 5 eitjes. Want uiteindelijk waren er 4 rijp. Bij ons gaan we met Max 3 door. Hopelijk worden er bij jou niet teveel groot! Ik was na 4 iui’s ook zwanger. Helaas na 10 weken een miskraam. Het traject is best zwaar als je zo heen en weer wordt geslingerd, niet?! …Door kunnen gaan met iui of deze ronde niet. Zwanger niet zwanger Succes! ?
[/quote]
Oh wat jammer van de miskraam
hoe is het nu met jou? Het traject is inderdaad erg zwaar, bij mijn eerste poging wel al positieve zwangerschapstesten.. dus waarschijnlijk ook erg vroege miskraam gehad (wat ik dacht dat het de menstruatie was). En de tweede poging dus die miskraam met 6 weken, en heb toen wel besloten om een maand even niks.. we blijven hopen!!
[quote quote=10510175]Ik had drie die groot genoeg waren 1 was 1mm te klein en ik had er nog een paar die nog kleiner waren. Die inseminatie mocht doorgaan; inmiddels 25 weken zwanger van 1 kindje.[/quote]
Wat super voor jou!! Ik denk nu maar 3de x is scheepsrecht voor mij ?