iui behandeling

eindelijk goed nieuws!!

Na ruim 3 jaar een heel pad bewandeld te hebben, is het dan nu toch eindelik raak. Afgelopen 6 februari heb ik mijn eerste iui behandeling gehad. Deze deed geen zeer, en naderhand had ik gelukkig nergens last van. We moesten 18 dagen uit tellen, en geloof me dat zijn de langste 18 dagen uit je leven. Gisteren de test gedaan thuis, ik moet zeggen heb wel een lichte bloeding gehad, maar de test was eindelijk positief!! we hebben het uitgerekend en ik zit nu op 5 weken. Met 7 weken wordt er een echo gemaakt om te kijken of het gaat zoals het moet gaan. Nu hopeloos gelukkig, maar dan toch weer die 12 weken limiet.. ppff Ik wilde dit verhaal posten omdat ik echt dacht dat ik nooit moeder zou worden.. Ik hoop voor een en ieder van jullie dat het ooit eens gaat lukken..

liefs melis

Wat fijn dat het na eerste poging al raak was.Dat hoor je niet vaak.
Gefeliciteerd!!

Gr. Wonder2011
28wk zwanger,na 6iui's en 3ivf

Lieve Melis,

Wat geweldig dat je nu zwanger bent! :)
Fijn dat het meteen gelukt is bij de eerst poging.
Geniet ervan, over twee weken de eerste echo en dan nog vijf weken en dan zijn de twaalf weken alweer voorbij...

Liefs,
Krissy

Duim duim duim, dat alles goed gaat. Super met de 1e IUI-poging. Bij ons is de 1e ook gelukt (en de 5e keer), maar beide zijn miskramen geworden. Ik hoop heel erg voor jullie dat je dat wordt bespaard.

We zijn nu tijdens een verplichte rustperiode zomaar zwanger geworden. En ik ben net 5 weekjes vandaag. Dus ook hier volop spanning naar 28 maart, op weg naar de 1e echo!

Héél veel succes!!

Terug
Bovenaan