iui behoorlijk heftig

haai lieve allemaal,

Het zit erop, maar knetters wat deed dat zeer! Mijn baarmoeder is behoorlijk gekanteld en de baarmoedermond wil niet openen en trekt zich terug bij een aanraking.....Een baarmoederklem moest eraan te pas komen en het is al zo gevoelig bij mij daarbinnen.
De zweetparels vlogen in het rond. Helaas kon mn vent er niet bij zijn dus heb ik de arts helemaal fijn geknepen (ze waren met z'n tweeen). Al met al wel 20 minuten in de stoel gezeten met zon vogel tussen de benen...........gelukkig is het voorbij en zwemt het zaad rond. Een goeie vangst overigens 68 miljoen! Te gek he?! Nu is het afwachten maar eerst even bijkomen van al die toestand voel me helemaal blauw van binnen.....pffffff.
Je moet er wat voorover hebben hahahahaha
dikke knuffiedepuffie sjan

hoi hoi

Jeetje dat klinkt behoorlijk heftig zeg, nu maar hopen dat ze de goede richting uitzwemmen en het eitje tegen komen.
Dat wordt een spannende tijd!!!!!
Doe het maar rustig aan dat heb je wel verdient na zo'n "gevecht  van onderen"

groetjes visje

Hoi Sjanneke,

Wat ellendig dat het zo akelig is geweest. Het zit deze keer ook echt niet mee voor je hè, maarrrrrr het goede nieuws is dat het er weer op zit. Laat je maar eens even lekker verwennen door je mannetje! Wel fijn dat je zo'n hoop te doen hebt dan sta je er niet elke 5 seconden bij stil dat het misschien wel eens raak kan zijn.

Succes ermee en wel een beetje rustig aan hè, niet dat de aanstaande kleine meteen al hyper wordt.

Liefs
patricia

Heeeeee Sjanneke,

Jeetje je hebt je iui gehad, stoere meid ben je, las ook dat je een buikgriep gehad hebt en ondanks dat toch de spuit hebt gezet, ik ben ongelooflijk trots op jou, en nu zonder je mannetje de iui laten doen, en 68 miljoen wat veel en wat goed, er zal zeker 1 of 2 zaadcelletjes bevrucht zijn ..

Ik ga heel hard voor jullie duimen, dat het raak zal zijn!!!!!!

Ik ben weer terug, was al zo benieuwd hoe het met je is. We hebben het in ieder geval heel erg leuk gehad heel veel gedaan en veel gelachen, en ook nog mooi weer gehad, hoorde van mijn zus dat het hier veel geregend heeft, maar goed dit weekend wordt het weer mooi geloof ik..

Ik spreek je snel weer hier ok.

knuffeldebuffelshuffel van mickey

Haaai Mick,

Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad! Dat hadden jullie saampjes ook echt verdient en je hebt het lekkere weer hiermee naar toe genomen!

Wat gaaf he, dat er zaad rondzwemt in mij!!!! Mijn man had het niet meer verwacht en was eigenlijk best verbaasd. Hij was gister erg trots op me. Ik was best van de waps,
maar nu voel ik me toppie. Tis mooi weer, ik ga lekker klungelen in het huis, morgen lekker zwemmen enne mijn nieuwe huis in gedachten voor de 300 ste x inrichten......nog maar een paar daagies.......

dikkeknoefietoefiefloefie Sjan

Heeeee Sjan,

Ja goed he, toen we terug reden naar Ned, heb ik daar ook aan gedacht we nemen gewoon het zonnetje mee terug naar huis, en dat is dus ook gebeurd, heerlijk he weer het zonnetje, laat het mooie weer maar komen.......

Gaaf dus jullie gaan bijna verhuizen, leuk is dat he jullie nieuwe huisje inrichten kan me zoooo goed voorstellen dat je daar heel veel zin in hebt, ook omdat je er samen zo naar toeleeft, verandering is goed, en dan zal je zien dat het goed gaat komen...

Het was echt genieten zo met z'n drietjes, elke avond daar in disney gingen we eten halen en dat aten we op bij het prachtige meer, zaten we op het randje op een muurtje te genieten van het mooie weer, daarna eendjes voeren en dan terug naar hotel. We hebben verder alle shows bekeken, en ons dochtertje vond het echt helemaal geweldig en wij natuurlijk ook, het is wel heel goed dat we lekker met z'n drietjes zijn weggeweest, we zijn heerlijk tot rust gekomen..

Geniet morgen van het zwemmen, en van het mooie weekend. Kan me voorstellen hoor dat je mannetje zo trots op je is, je hebt een hoop alleen gedaan, ben ook super trots op je..

knoefeldeboefeldeshoefel van mickey

WAUW Sjanneke! Je hebt dus een pijnlijke IUI gehad maar wel hele goede vooruitzichten!! Toen die gyn. die vervelende baarmoeder had getemd zijn er dus wel 68 miljoen goede cellen naar binnen gezwommen wat de kans op een zwangerschap best goed maakt!!!!!!!!!!
Ik ga voor je duimen hoor meissie!!

X inge

Terug
Bovenaan