<p>Hi dames, </p><p>Enige tijd geleden schreef ik mijn eerste blog hier. Dat was een blog met aardig wat moed in de schoenen.</p><p>Eerste cyclus 3 follikels helaas en de tweede cyclus had ik 2 cystes. </p><p>Ik zit nu in de 3e cyclus sinds we officieel zijn gestart. De dosering van de Bemfola was verlaagd naar 50, aangezien het toch iets te hard ging met 75.</p><p>Goede keuze geweest! Ik had er afgelopen vrijdag eentje van 16mm en eentje van 6. Dus op z'n minst 1 volgroeide om vandaag dus de inseminatie te doen. </p><p>Afgelopen zaterdag de Pregnyl geinjecteerd. </p><p>Vanochtend met mn partner naar het ziekenhuis om zijn sperma te leveren. Stond hij niet op de afsprakenlijst! Gelukkig kwam het goed, maar toch even wat lichte stress.</p><p>2uurtje later kon ik dan eindelijk gaan liggen voor de eerste inseminatie! Stiekem toch wel een beetje zenuwachtig..</p><p>Ik kreeg wel de mededeling dat zijn zaad niet super was, iets meer dan 1miljoen. Maar genoeg om de IUI door te laten gaan.</p><p>Dus nu is het duimen met 1 eitje en iets verminderd kwaliteit zaad. Maar we houden moed!!</p><p>Iemands nog tips om deze komende 14dgn rustig door te komen? in Corona tijden is afleiding zoeken namelijk ook nog best een uitdaging hihi...</p>