IUI en bloedverlies

<p>Hoi hoi,</p><p>Mijn man en ik hebben 2 weken terug de 2de IUI gehad. Nu heb ik sinds gisteren bloedverlies. Het is niet veel maar toch. Heb verder ook nergens last van. </p><p>Heeft iemand dit ook mee gemaakt, maar dat positief uitpakte? <br /> <br />Morgen moet ik bloed laten prikken en weten we het zeker. Maar mijn gedachten gaan echt alle kanten op. </p>

Hier ook bloedverlies op dag 11 na iui ik ziekenhuis gebeld dat ik ongi was geworden 
Maar was heel.licht rood en geen stolsels had een afspraak op donderdag staan maar ik vertrouwde het niet heb weer gebeld dat ik dacht dat het niet een normale ongi was zo kende ik het ook niet maar ze zeide na overleg dat het toch maar door moest gaan  een dag voor de echo test gedaan en die was positief de dag van de echo weer een test gedaan nog steeds positief ik zei tegen de gyn dat ik 2 dagen positieve test had dus voorzichtig een echo gedaan ze zag wel wat zitten masr dat kon ook bloed zijn dus ik moest gelijk bloedprikken en volgende dag uitslag en dus hartstikke zwanger nu hebben we vrijdag onze eerste echo en ben ik bij a 7 week zwanger 

Terug
Bovenaan