IUI en wat een gedoe

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben vanmorgen weer eens naar het ziekenhuis geweest. Alle echo's tot nu toe waren, heel veel kleine eitjes en dat was het dan. Dosis verhogen en dan later in de week terugkomen. De moed was me vrijdag in mijn schoenen gezakt. Linker eierstok was weer niet te vinden. De gyn begon zijn doemverhaal. Ik was niet blij
Maar goed vandaag gyn nummer 4 (ik begin zo onderhand iedereen al te kennen)
rechts 2 eitjes 11 mm groot en toen begon de zoektocht naar de linker eierstok. En jawel deze keer  zichtbaar, goed verstopt achter mijn baarmoeder. Eitje was 18 mm groot. Zucht...... hebben de hormonen toch geholpen. Mannetje mag woensdag ook een wat gaan uitvoeren. Ik hoop dat er iets moois uitkomt.
Vorig jaar ben ik rond deze tijd zwanger geraakt en dit ging erg verkeerd.
Ik hoop dat het dan toch eens goed gaat komen, we zijn toch al bijna 3 jaar onderweg

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Het is nu woensdag. Hoe is het gegaan??????

Groetjes Kippie.

Hoi Lydia,

Als het goed is heb je vandaag je IUI. Wens jou en je mannetje (gogogogogo voor een heleboel snelle jongens) veel succes. Hopelijk wordt dit jullie ronde.
Laat je nog ff weten hoe het is gegaan, want we zijn natuurlijk allemaal hardstikke nieuwsgierig.

Kruimel

Hoi Kippie en Kruimel

Het viel me reuze mee. Het enige probleem is dat ik ziek ben geworden van de pregnyl. Koorts, uitslag  en vervelende darmen. Het was dus bijna een no go geworden, maar omdat ik geen buikpijn had vond de gyn  dat het gewoon doorgang kon krijgen. Mannetje heeft goed werk afgeleverd
Ik zit dus nu ziek thuis en heb het dan warm en dan koud. Mannetje is ook thuis gebleven, ik vind dat superlief. En nu mogen we wachten. 2 weken wachten

Liefs

Lydia
(wat is het warm, pfffffff)

Hoi Lydia,

Oei oei wat spannend nu he. Gelukkig dat het wel door kon gaan, en wat een pech dat je zo heftig op de pregnyl reageert. Nou meid ik duim voor jullie!!!! En beterschap!!!

Knuffel Scorpy

Hoi Lydia,

Sinds kort weet ik dat ik zwanger ben ook dmv IUI, bij deze poging hebben ze voor het eerst geen pregnyl gebruikt, en moest je je eisprong zelf thuis testen...
Houd moed, wij hebben een zoon van zes na 5 jaar, daarna een prachtige zoon gekregen die inmiddels 4 jaar is en nu................... weer zwanger na eerste poging,je ziet WONDEREN   bestaan.
Heel veel sterkte en succes voor jou en je man!
Groetjes huisenhuin

Terug
Bovenaan