IUI - ervaringen delen 2.0

Hi allen,

Al eerder een forum gestart, maar omdat dat inmiddels al zo'n tijd geleden is, en een aantal al positief nieuws hebben mogen ontvangen, wat heel erg fijn is natuurlijk, er toch maar voor gekozen een nieuw onderwerp te plaatsen.

Inmiddels 5 jaar een kinderwens (1e kindje) en omdat het soms zo ontzettend vermoeiend is en hopeloos voelt zou ik het mega fijn vinden om weer in contact te komen met mensen die hetzelfde traject volgen of daar ervaring mee hebben. Gewoon om elkaar een beetje te blijven motiveren.

Dankje! :giggle:

Beste Mlotje, jeetje ik kan me voorstellen dat het hopeloos kan voelen als je vijf jaar bezig bent om een kindje te krijgen en het tot heden nog niet gelukt is. Zelf heb ik geen fertiliteitstraject ondergaan maar mijn zus die heeft ook eerder problemen ervaren met het krijgen van een kindje, zij heeft na 5 naar proberen uiteindelijk met behulp van IVF een kindje mogen krijgen. 2,5 jaar later is zij spontaan zwanger geraakt. Dus ik hoop dat ik je hier wat mee kan verblijden en positieve vibes kan meegeven. Het proces naar haar eerste kindje was een groot en lang traject, je kent het vast. Vol rollercoasters en heel veel vragen. Wat haar heeft geholpen is toch om positief te proberen blijven maar ook het verdriet, woede en andere emoties er te laten zijn wanneer zij dat voelde. Ik denk ook echt dat je hier over dit onderwerp pas écht kan meepraten als je dit zelf ook echt ervaren hebt. Ik hoop dat iemand dit lees die hier ook inzit of in een soort gelijke situatie heeft gezeten die mooie ervaringen kan delen. Het is een kleine moeite met een grote positieve impact! Heel veel succes <3

We hebben op Oudersvannu heel veel mooie artikelen geschreven over persoonlijke verhalen tot informatie omtrent het thema's wanneer zwanger worden niet lukt.
Hierbij de link naar de algemene pagina:

De persoonlijke verhalen van Marieke in de wachtkamer. De persoonlijke verhalen van journalist Marieke Poelmann (36). Marieke neemt je mee naar de wachtkamer van de fertiliteitskliniek. Ze zat daar eerder vijf jaar voor ze zwanger raakte van haar zoon Bern (1). Nu hoopt ze op een tweede kind:

De persoonlijke verhalen van Marloes in de wachtkamer. Deze persoonlijke verhalen, geschreven door journalist Marieke Poelmann, nemen je mee naar de wachtkamer van de fertiliteitskliniek. Hier spreekt en volgt ze Marloes, die al jaren probeert zwanger te raken. Wat is de impact van het vruchtbaarheidstraject? Deel 1: van een hoopvol begin naar beginnen met iui:

We zijn er hier voor je! - Jetske

Terug
Bovenaan