IUI GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!

IK BEN BLIJ!! Want ik ben vanmiddag gebeld door het ziekenhuis en mijn LH piek is er dus morgenochtend hebben we onze 3e IUI.
Het was even heeeel krap want mijn ongi was laat dus ook mijn eisprong van de nieuwe maand en maandagochtend vroeg vliegen we weg naar Griekenland.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg opgelucht!!

lfs inge

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Wat ben ik blij voor je meissie

Zo zie je maar, ben je toch nog op tijd, en na al dit gestres moet het eigenlijk wel gewoon raak zijn zou je denken, ik zal morgen aan je denken en ik ga duimen voor je dat jullie met z'n drietjes terugkomen uit Griekenland!

Nou nu dus lekker relaxed je koffer verder inpakken, je dingetjes doen en dan........klaar om te gaan,

Jullie hebben het na alle ellende echt verdiend

Nogmaals veel succes morgen, ik zal duimen voor megazaad en ik hoor nog wel van je

Toedels

Cynt

Yes,ys,yes,yes,yes,yes,joepiedepoepie. Wat een geweldig nieuws!!!!!!! Wat fijn, wat fijn en spannend allemaal. LIeve Ing, heerlijk om te horen dat je op deze manier lekker op vakantie kan gaan!!! Geniet enorm van je vakantie en doe allemaal leuke dingen samen met je vent!!!! En als je terug bent willen we graag al je verhalen horen!!

Een hele dikke knuf voor een Inge die het verdient heeft!

Veel liefs Sjan

Hee lieve meiden,

Bedankt voor jullie super lieve berichtjes! Jij hebt het ook verdiend hoor Sjanneke! Wij allemaal hier!!!

Het was echt vreselijk spannend. Ik ben nog nooit gespannen geweest voor een IUI maar nu stond ik op janken. Gewoon van als iemand BOE tegen je zegt dat je gaat janken. De spanning van hoeveel zijn het er en moeten we voor IVF of niet was er toch wel degelijk.

Om 9 uur was het lekker rustig dus  mijn man  kon meteen het hokje in. Er was nog maar 1 andere man dus ze hadden de  hokjes naast elkaar (het blijft lachwekkend hoor)
Om kwart voor 11 mocht ik. Als bijna laatste werd ik geroepen.  Dokter en zuster waren erg rustig en lief en  het was weer zo gepiept. Deze dokter was ook heel voorzichtig met die klem. En tja toen na de IUI kwam de hamvraag.....HOEVEEL WAREN HET ER!??
Dus zij aan het rekenen. Voor  de zekerheid ook nog even op de computer uitgerekend en ja hoor!!!!!!!!!!! 1,2 miljoen!!  Geen overtuigende score maar voldoende voor IUI!! want het minimum  is 1 miljoen. Pffffffffff OPLUCHTING! Wat vooral goed was om te horen is dat de beweeglijkheid deze keer erg goed was. Dat is voor de bevruchting toch heel belangrijk.  Ze zei ook dat we nu een goede kans hebben hierdoor.

Nu dus weer  afwachten. We gaan maandag lekker op vakantie dus daar gaan we lekker  van genieten. Ik zie het allemaal wel hoor.  Als het zo moet zijn dan gebeurt het  en anders kunnen we na onze vakantie meteen weer voor de volgende ronde.

De aanhouders winnen en dat zijn wij met z'n allen toch?!?!?!?

Dikke kus
Inge

joeppie , goed nieuws zeg enne beloof ons maar dat jullie met z,n 3tjes terug komen oke ?
ik zal ook stevig voor je gaan duimen , tot ze blauw zijn hahaha
suxces morgen

Hoi meiden,

De beweeglijkheid was erg goed dus ze gaven ons een goede kans.
Ik hoop ook echt dat we met z'n 3'en terugkomen maar ik durf hier echt niet aan te denken hoor. Ik ben al bijna vergeten hoe het is om zwanger te zijn.

Duimen jullie voor me misschien helpt het?!
lfs inge

Terug
Bovenaan