IUI gaat niet door!!!!

@^$&^%*T%@@!@!$U*!!!!!!!!!!!!!
Wat ben ik boos en teleurgesteld! De IUI gaat niet door!
Er waren teveel eitjes en dan mag het niet doorgaan. Nu mogen we zelfs geen sex meer hebben, omdat we dan te grote kans hebben dat het een meerling wordt, maar ja dan ga je wel zitten denken van..... De vroige keer was het ook neit raak en toen was het zaad zelfs bewerkt, dus waarom zouden we de gok niet nemen...????
Als ik weer ongi wordt moet krijg ik weer een echo om te kijken hoeveel hormonen ik nu moet prikken. Het rare is namelijk dat ik de vorige keer dezelfde eenheid prikte als nu. De vorige keer ging alles perfect en nu heb ik overbevolking in mijn eierstokken...

Inge fijn voor je dat het allemaal lukt voor je vakantie, Succes en nu duimen dat het 3 keer scheepsrecht wordt!

Gr. van een verdrietige Nic

Nic,

Wat ellendig meissie, dat is me een domper.

Jeemig ik snap dat je verdietig bent, dit is ff een gigantische tegenvaller zeg.
Maar hoeveel mg spuit je dan?
Dat ze dat niet al eerder hebben gezien dan eigenlijk, of was er ineens een explosieve groei?

Nou meissie ik hoop dat je je verder wel goed voelt. Overstimulatie kan best gevaarlijk zijn en je kan je er ook heel ziek door voelen. Maar hopelijk is dat niet het geval bij jullie

Tja je zou zeggen het lukt nooit dus waarom nu geen sex en dan kans op een meerling
Maar ja als je zoveel eitjes hebt.........dan kunnen er ook een heleboel kindjes van komen ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit)
Als je het mij vraagt zou ik me wel aan hun advies houden
Je weet het maar nooit, en vrijen met een condoom kan toch ook de rest van deze cyclus!

Telt deze IUI wel als een poging? Of laten ze deze voor wat het is?

Meissie, ik zal voor je duimen dat je volgende maand meer succes hebt en dan een positieve uitslag ook!

Kop op, meissie, nieuwe ronde nieuwe kansen

Ik denk aan je

Liefs,

Cynthia

Ik ben hier illegaal, maar lees af en toe met jullie mee, heel veel respect voor alle dames die zoveel moeten doorstaan om een kindje te krijgen, maar nu las ik jouw topic dat je poging niet doorgaat ivm te veel eitjes en dat je nu ook niet mag seksen ivm het risico op een meerling. Nu snap ik wel dat het ineens heel véél kindjes kunnen worden, maar het doel is toch zwanger worden? Hoe groot is nu de kans dat echt alle eitjes bevrucht raken als dat op andere manieren absoluut niet wil lukken?

Ik wil je niet zeggen dat je tegen het advies van de artsen in moet gaan, ik ben immers geen arts, maar als ik dit zo lees denk ik dat ik het advies in ieder geval niet opgevolgd zou hebben...

Heel veel sterkte en ik wens jullie allemaal heel snel een gezond kindje!!

Groetjes Saskia (februari 2006 forum)

Hee meissie,

Ik heb gisteren al een paar keer geprobeerd een berichtje voor je te plaatsen maar het lukte steeds niet helaas.
Ik vind het zo vreselijk voor je dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen. Zet ik er een bericht op dat het doorgaat en dan zie ik jouw bericht verschijnen. Overstimulatie dus. Is het echt zo erg als jullie sex hebben of is dat te duur voor de wetenschap en de overheidspot? (meerlingen kosten meer geld) Ik bedoel er zijn toch wel meerlingen die gewoon gezond ter wereld komen? Maarja ik ben ook geen gyn. natuurlijk dus ik roep ook maar wat. Ik vind het gewoon zo vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je vreselijk teleurgesteld bent.

Ik hoop dat je de teleurstelling snel achter je kan laten en je de kracht hebt om je op te laden voor de volgende ronde!

Veel liefs,
Inge

weer een verloren maand , jeetje wat een dubbel idee krijg je hierbij , denk je nu niet   dat je die gok wilt nemen of ..........
laat je gevoelens maar even de loop nemen en hoop dat het volgende maand (wat hoort dat weer lang zeg )meer geluk hebt meis , ook jij hebt dat wel verdiend
sterkte met het verwerken en een dikke knuf voor je

Terug
Bovenaan