IUI gaat niet door!!

Hoi,

Weer begonnen met Clomid voor de 4e keer...
Vrijdag naar gyn geweest om te kijken hoe m ´n eicellen ervoor lagen..

Er waren 3 goed gegroeide eicellen te zien.. en dus vond de gyn het een te groot
risico om door te gaan voor de IUI.. kans op 2 of 3ling is te groot.

Dit is de 2e keer dat het na 50mg Clomid niet door kan gaan.. de gyn denkt er aan om dus de volgende keer zonder Clomid te doen...

De keus was aan ons of we dus gingen klussen of niet..
(volgens mij is de kans dan wel kleiner dan IUI is ons verteld)..

Wij zijn er dit weekend wel voor gegaan... dus nu maar afwachten!!!

We hebben er samen niks tegen om een 2ling te krijgen...

Is iemand dit ook vaker overkomen..?

gr... een afwachtende leeuw..

Hi Leeuw,
ik weet precies wat je meemaakt...mijn 1e IUI was ook afgelast ivm 4 grote eitjes!! Ikke onwijs balen johhhh en de gyn adviseerde mij ook om dan niet onbeschermd te vrijen...maar koppig dat ik was ....ik deed het toch, maar helaas het is nix geworden.....ben toch weer ongie geworden!
Deze maand gaan we voor de 2e IUI met 50mg Clomid.....ben benieuwd!! Heb weer zo;n gevoel van het wordt weer nix.

Ik hoop voor je dat het bij jou raak is...en inderdaad wat maakt het nou uit of je een 2 ling krijgt....harstikke leuk juist!!

veel succes!!!!

He Leeuw,

Ik ken het zelf niet, maar vind het erg vervelend voor je!
Mijn schoonzusje heeft het ook elke keer wisselend: zonder Clomid of met 1 tabletje Clomid heeft ze geen eitjes en met 2 tabletjes heeft ze overstimulatie. Erg frustrerend!

Hoop voor je dat het zonder Clomid gaat lukken!

Succes, Britt

Hoi..

Inderdaad toch gewoon zelf proberen dan maar..

2 ling lijkt ons allebei erg leuk.. 3 wordt wat moeilijker, maar die kans is
een stuk kleiner..

Voor ons dan maar weer afwachten..

Hoop ook dat het bij jullie wel gaat lukken..

Hoi leeuw,

He getverdikkie zeg, dat is wel ontzettend balen. Want je leeft zo naar dat moment toe en dan gaat het niet door. Weet je wat ik zo raar vind, wij starten zelf met IUI in mei in het UMCG en mij hebben ze verteld dat ze bij drie grote goede eitjes wel doorgaan. Dat is wel het max. maar dat doen ze wel. Dus ze hebben ons direct gewezen op het verhoogde risico op een meerling. Was ff schrikken maar als je zo lang bezig bent en je wilt eigenlijk ook meer als 1 kindje dan vind je dit waarsch. helemaal niet erg. Wij niet in ieder geval. Het lijkt er dus op dat ook hierin de ziekenhuizen weer ieder hun eigen beleid op toepassen. Ik kan me voorstellen dat als er zoveel eitjes zijn dat het echt gevaarlijk is, dat je dan de behandeling staakt maar drie is toch nog niet gevaarlijk. Nou ja meid, groot gelijk dat je zelf bent gaan klussen, wie weet he.... Ik duim voor jullie!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan