IUI gehad en een dipje

Hoi dames,  ik heb vorige week vrijdag mijn eerste IUI gehad en ik heb een dip. Ik probeer sterk te zijn, maar het luk gewoon niet. Ik kan overal om huilen, kan me slecht concentreren en loop tegen de muren omhoog. Het zijn ook  2 hele spannende weken en ik had gedacht dat ik het los kon laten, maar dat werkt dus niet.  Herkennen jullie dit?

Liefs, Pleun

jaaaa, dat herken ik maar al te goed. Bij mij is het nu ook een week geleden en ben zo labiel als de pest. Tranen, woede, vrolijkheid alles loopt door elkaar heen....Los laten is moeilijk en dat leg ik naast me neer. Het is niet erg om er mee bezig te zijn, het kan bijna niet anders.....je zit te wachten totdat je meer weet. Soms zou ik willen dat je er niet zoveel mee bezig hoefde te zijn maar het is niet anders.
Neem goed de tijd voor jezelf, en doe alleen dingen waar je echt zin in hebt....dat werkt bij mij goed.

Zet m op meid!!! Van mij krijg je een dikke knuffeldebuffel!!!!!!!!!

Veel liefs
Sjan

Hoi Pleun en Sjan,

Vervelend zeg. Denk nu maar lekker even aan jezelf. Hebben jullie verdiend. Bewust of onbewust zijn we er toch allemaal erg mee bezig. Zeker met al die behandelingen.
Laat het er maar even uitkomen!!!

Kus, Kippie.

Sjan, fijn dat je me herkent. Ik voelde me een beetje een watje omdat ik nog maar 1 behandeling heb gehad en jij al 5, dan moet ik toch eigenlijk niet klagen. Maar het hoort er denk ik dus gewoon bij. Ik wil gewoon de sterke vrouw zijn, maar mijn geest houd me tegen. Ik probeer ook alleen maar leuke dingen te doen en dat helpt ook bij mij heel goed. Ben lekker wezen winkelen en heb mezelf in het nieuw gestoken.........heerlijk is dat!
Mijn man is superlief voor me hoor en dat is heel fijn en ook heel belangrijk, want als je het samen niet meer kan rooien, kan je er beter maar mee stoppen, want we staan nog maar aan het begin, dus waarschijnlijk staat er ons nog een heleboel te wachten!

Heel veel liefs van Pleun

ja pleun ik heb al 2x uiu gehad en nog geen succes nu gaan ze het nog 1 x eerst inbrengen en ben ik dan nog niet zwanger dan ga ze eerst een kijkoperatie doen en dan nog 3x inbrengen nou ik hoop echt dat het de 3x goed gaat iederex als ik weer ongestelt worde wist ik het even niet meer waar ik het moest zoeken   ik was er kapot van   nou ik hoop voor jou echt dat je zwanger bent veel succes hoor en we horen het dan van je groetjes annebel

Terug
Bovenaan