Hoi meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes.
En ja hoor het viel meee.
We mochten eerst onder de microscoop zien hoe het zaad bewoog van mijn man .
Dat was echt heel goed zeiden ze 90% dus daar waren we heeeeel blij mee.
En even daarna moest ik dus gaan liggen hup de benen in de beugels spot erop ....
nou daar lig je dan ihhihiih.
Er werd eerst een eendenbek opgezet om het goed open te houden daarna een slangentje naar binnen gebracht maar mijn opening was eruug klein zeiden zij dus er moest een nog kleiner slangetje naar binnen en toen mocht mijn man het slangetje uit drukken en dat ging toen wel goed .
Er kwam wel en beetje bloed mee ik schrok meteen (is dit wel goed ) ??
Maar de arts kon mij gerust stellen dat gebeurd wel vaker omdat je de wand raakt van de baarmoeder en dat kan hiedoor wat stuk gaan het heeft nog twee dagen klein beetje nagebloed (wat meerafscheiding) weet je !!
En nu is het afwachten en maar hopen dat ik niet ongie word !!
iedereen weer heel veel suc6 met alles dikke knuffel van een hopelijke zwangere happywoman hhaahhaa
En ja hoor het viel meee.
We mochten eerst onder de microscoop zien hoe het zaad bewoog van mijn man .
Dat was echt heel goed zeiden ze 90% dus daar waren we heeeeel blij mee.
En even daarna moest ik dus gaan liggen hup de benen in de beugels spot erop ....
nou daar lig je dan ihhihiih.
Er werd eerst een eendenbek opgezet om het goed open te houden daarna een slangentje naar binnen gebracht maar mijn opening was eruug klein zeiden zij dus er moest een nog kleiner slangetje naar binnen en toen mocht mijn man het slangetje uit drukken en dat ging toen wel goed .
Er kwam wel en beetje bloed mee ik schrok meteen (is dit wel goed ) ??
Maar de arts kon mij gerust stellen dat gebeurd wel vaker omdat je de wand raakt van de baarmoeder en dat kan hiedoor wat stuk gaan het heeft nog twee dagen klein beetje nagebloed (wat meerafscheiding) weet je !!
En nu is het afwachten en maar hopen dat ik niet ongie word !!
iedereen weer heel veel suc6 met alles dikke knuffel van een hopelijke zwangere happywoman hhaahhaa