IUI gehad

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

ben hier al lang niet geweest, dus weet niet of mensen mij nog kennen...

Voor degene die mij nog herinneren wil ik even melden dat we vorige week de IUI gehad hebben.

Had 2 follikels zitten en zaad was prima.

Het IUI-traject is me op zich wel meegevallen, had verwacht dat het allemaal vervelender zou zijn.

Nu afwachten....

Hoe werkt het trouwens bij jullie, mogen jullie op een bepaalde datum komen voor een bloedtest, of moeten jullie ook gewoon afwachten of je wel of niet ongesteld wordt??

Wij moeten dus gewoon afwachten...

Succes allemaal,

Hoi Bloempje,

Wat leuk om weer eens wat van je te lezen.

Fijn dat je nu ook aan IUI bent begonnen na zo'n lange tijd. Geeft toch weer wat extra kansen.
2 follikels is GEWELDIG, = dubbel zoveel kans.  Heb je IUI met of zonder hormoonstimulatie?
Ik had met mijn 1ste IUI (met hormonen) ook 2 follikels en zwanger (miskraam met 7 wkn). Daarna nooit meer 2 follikels gehad en ook niet zwanger. Ik ga nu volg. mnd met IVF beginnen.
Ik moest ook altijd gewoon afwachten of ik ongesteld werd, zo niet  en dan mocht ik zelf gaan testen.
Die 2 wachtwkn duren zoooooooo lang, lijkt soms geen eind aan te komen.

Dus, veel succes op het wachtbankje en hopelijk wordt het lange wachten beloond met een positieve test.

kruimel                  

hoi,

heeeeeeeeel veel succes ,

hoop dat je het kan volhouden op het wachtbankje en je er met positief nieuws vanaf mag

groetjes moekje

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik moest hormonen spuiten ( puregon - dosering 50 ) en 1,5 dag voor IUI pregnyl.
(die pregnyl heb ik in het ziekenhuis laten doen)

Hoop dat we met zijn allen snel van dit forum af zijn!!!

Toi Toi Toi allemaal

Veel liefs!

Helaas vandaag ongesteld geworden,
kunnen gelukkig gelijk weer beginnen in deze cyclus.

Dinsdag ga ik weer spuiten...

Ha die bloempje!

Eindelijk zie ik weer een berichtje van jou langskomen!
Wat vervelend dat de 1ste iui niet is gelukt.... Gaan jullie nu meteen weer door voor de tweede behandeling?
Ik wens je veel succes, zal voor je duimen. Ik zal blijven kijken hoe het met je gaat!

Veel liefs,
Linny

Hoi Linny!

Hoe is het met jou? Gaat alles goed?

We zijn inderdaad gelijk verder gegaan met de 2e IUI - gister had ik weer een echo en toen zagen we helaas dat het ei al gesprongen was...

Dus geen inseminatie deze maand, we hopen er nu maar op dat het ons zelf 'gelukt' is... in januari moeten we naar de gyn voor een gesprekje.

groetjes

Terug
Bovenaan