IUI is mislukt.......

Hoi lieve meiden,

Ik ben helaas ongi geworden. Gisteren een paar druppels en vandaag brak het echt door.
Ik heb wel het idee gehad dat het heeft gepakt maar niet goed is ingenesteld. Ik heb namelijk er veel   kwaaltjes gehad maar van de week een hele beroerde dag en daarna vielen de kwaaltjes weg. (net als bij mijn miskraam) Ik had dus al een vermoeden dat het niet ok was.
Ik voel me heel erg zielig maar dat komt voornamelijk door de hormonen. We hebben lekker niets gepland en verwennen ons zelf een beetje met lekkere dingen.

Nu eerst op vakantie en dan de volgende poging. (we slaan er 1 over)

Bedankt voor jullie steun! Jullie zijn geweldig!!

lfs inge

Hoi Inge

Ooohhh wat vind ik dit balen!!! Ik heb je verhalen gelezen, je een beetje gevolgd wat je IUI betreft en vond het allemaal zo spannend voor je. En nu moet ik lezen dat het niet gelukt is
Nou, ik wns je heel veel sterkte toe, net als tiental anderen hier die net zo hard met je meeleven als ik.
Geniet maar lekker van je vakantie, dat hebben jullie weer dubbel en dwars verdiend!!
Lieve groeten Jeannette

He, wat vind ik dat sneu voor je, zeker omdat je toch ook al kwaaltjes had.
Het was je echt van harte gegund.
Ik hoop echt voor je dat je het tijdens je vakantie een beetje  van je af kunt zetten, maar dat zal vast geen probleem zijn denk ik.
Nog even aftellen dan maar......

Meid, een  en mocht ik je hier niet meer zien, een hele fijne vakantie en een goede reis toegewenst!

Gr. Ariane

Hai lieve meiden!

Bedankt voor jullie tjes onder de riem! Echt SUPER!
We gaan vridjagochtend vroeg vliegen en zijn nu druk met het wassen en voorbereiden. Altijd weer stress voor de vakantie.

Dikke kus voor jullie allemaal!
Inge

Hai,

Ik ben nieuw hier, dus ik weet nog niet precies hoe alles gaat.

Ik heb je verhaal gelezen over IUI. Ik mocht het helaas vandaag ook meemaken.

Vrijdag (vandaag dus) ben ik ook ongi geworden. Het was wel onze eerste poging tot inseminatie.

Meid, ik leef met je mij en geniet van je vakantie! Ik vind het heel moedig dat jullie positief blijven denken. Dat geeft mij nu ook een goed gevoel!

Groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan