IUI kon niet doorgaan...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanmorgen helemaal zenuwachtig naar het ziekenhuis want nu zou er toch echt wat gaan gebeuren. Dacht ik..
De gyn nam ons mee naar een kamertje. Hij had een telefoontje gehad van het lab. Er waren maar 1 miljoen zaadjes en nog niet eens de helft was bruikbaar, dus het had geen zin om te insemineren...
Ik was (ben) zo teleurgesteld!!
Ben ik de afgelopen weken voor niets 7 keer naar het ziekenhuis geweest voor die stomme FM's (sorry hoor!).

Het was wel te verklaren want mijn man is een tijdje terug flink ziek geweest.
Nu moeten we afwachten tot ik weer ongesteld word, en dan wordt eerst het zaad onderzocht. Als dat goed is, mag ik weer komen voor FM's en anders moeten we 1 of 2 maanden overslaan..

Vanmorgen was ik erg verdrietig maar nu gaat het gelukkig al weer een beetje!

Liefs Janu

Hoi Janu,
Wat een vervelend nieuws zeg. Kan me de teleurstelling goed voorstellen. Ik hoop voor je dat de volgende poging meer succes heeft en dat de aantallen dan weer beter zijn.

Groetjes,
Judith

Hoi Juna

Wat vervelend dat de iui niet door kon gaan. WIj hebben dit vorig jaar ook meegemaakt. Ik heb toen gezegd "ik ben niet voor niets gekomen, doe die insemenatie toch maar, wie weet" Okay het is niets geworden, maar ze hadden, vond ik, kunnen bellen dat het slecht was. Ik had dan niet daar heen hoeven rijden.
Het gaat als jullie pech hebben een max 3 maanden duren voor de kwaliteit weer goed is zo als het was. Zolang duurt het bij mannen. Mijn man is een aantal maanden steriel geweest door een week lang 40 graden koorts.
Ik zal voor je duimen dat dat voor jullie niet zo is. Sterkte...

Liefs

Lydia

jee wat jammer..... ik snap dat je ff flink verdrietig was....

Nou hopelijk volgende maand weer meer kans voor jullie.
Ik ga voor jullie duimen.

liefs, mama Peet

Lieve Janu,

Meid wat een sh*t nieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar wel even flink kapot van was/bent. Ik had zo voor je gehoopt dat het goed zou gaan deze keer. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je op te beuren. Maar ik weet zeker dat jou tijd nog komt hoor. Meid veel sterkte en ik hoop dat je heel snel toch een goede iui zal krijgen.

Veel liefs Cindy  

Hoi Janu,

wat vervelend voor jullie zeg! Hartztikke spannend zo'n behandeling en dan zo'n afloop.
Snap wel dat je teleurgesteld bent.

Heel veel sterkte.

Groetjes Belle

Lieve Janu,

Sjonge zeg, dat is wel het laatste wat je verwacht had waarschijnlijk.....ben je eindelijk zover, al die keren naar het ziekenhuis geweest en dan ineens zo slecht zaad... Is jouw man sowieso al verminderd vruchtbaar of alleen nu ie ziek is geweest? Is het anders wel altijd normaal geweest? Erg voor je hoor, ik zou ook door de grond zakken op zo'n moment! Konden ze dan niet alsnog die half miljoen zaadjes erin doen? Klinkt toch best veel (al weet ik wel dat het er veel meer horen te zijn hoor, maar toch, een half miljoen...) Is toch altijd nog beter als niks dacht ik zo? Wat kan het voor kwaad dan? Maar goed, die artsen zullen het ook wel weten. Ik wens je heel erg veel sterkte toe en alle geluk voor de volgende poging. Probeer er nu maar van te genieten dat je niet van die slopende wachtweken hebt en niet de hele tijd tussen hoop en vrees hoeft te zitten. Neem een lekker wijntje en probeer het samen fijn te hebben. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik gun het je zo!

Liefs, Anke

Jeetje dat is echt balen zeg. Hoop dat de volgende poging een goede opbrengst heeft.

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan