Iui lesbisch stel

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn derde IUI behandeling gehad met donor zaad en nog niet gelukt.. </p><p>Gevraagd of er hormonen aan de pas moeten komen maar dat hoeft nog niet, mijn cyclus is goed, en alles ziet er gezond uit. <br />Hoe lang moet ik er nog voor uittrekken? <br />Pfff…</p><p>Zijn er hier positieve verhalen? Wat hebben jullie anders gedaan of ? </p>

Bij mijn zus (ook lesbisch) was het allemaal noet zo best gegaan via kliniek.. Ze waren een soort van opgelicht door hele nare verhalen.. Ze wilde eitje van me zus bij dr vriendin inbrengen met zaad. 3x gedaan. Maar het lichaam stootte het af. Toen zij mn zus dat zij dan wel wilde dragen (na veel overleg). Toen kwamen ze ineens met het verhaal dat dat niet kon omdat het geen match was ofzo.. (terwijl het wel 3x zo geplaatst is in haar vriendin).. Dus toen zijn ze zelf een donor gaan zoeken.. En hebben nu gezonde 2 kids.

Ik ben dan niet lesbisch, maar wel zwanger geworden van IUI in natuurlijke cyclus. Bij de eerste was dit pas bij poging 6. De tweede poging 3. 
Maar ook stellen die op de natuurlijke manier zwanger worden kan het wel tot een jaar duren. Geduld geduld. En heel veel succes!! 

Moest jij ook ovulatie testen doen Lewis?En heb jij na de iui behandelingen iets anders gedaan of ben je ergens anders op gaan letten? 
Bedankt voor je reactie!

Ik moest ovulatietesten doen ja. En dan bellen zodra ie donker was, volgende ochtend IUI. 
Ik deed niks bijzonders, ook geen 15 min blijven liggen. Het bewijs dat het helpt is er gewoon niet. Was moeilijk want we waren al 4 jaar bezig. Maar met IUI dus nog niet zo lang. Wel hield ik me aan de voedingsrichtlijnen en geen alcohol/roken. Dat laatste gewoon tijdens het hele traject niet.

Hier niet lesbisch, wel zwanger via iui met donorzaad. Ik heb zelf gevraagd om milde stimulatie en dat ging vrij makkelijk. (Vanwege lang traject ervoor met zaad partner).

Je kunt misschien om een evaluatie vragen en aangeven dat je het echt niet trekt zo. Sowieso heb je meer kans als je door stimulatie 2 tot 3 eicellen hebt, ookal is je cyclus wel goed.

Ha!
Hier ook 2 vrouwen! We hebben al een zoontje van 21 maanden en gaan starten met de 1ste IUI poging voor een tweede.
Super spannend weer om te gaan starten! Bij onze zoon zijn er geen hormonen aan te pas gekomen en was het de eerste keer raak! Nu gaan we ook weer beginnen zonder hormonen en na 3 pogingen evalueren we dat! 
Waar zitten jullie?

Terug
Bovenaan