<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb vandaag mijn 2e IUI behandeling gehad. Het ging allemaal heel moeilijk (dit was bij de 1ste IUI ook al) om er goed in te komen, op een gegeven moment hebben ze na 3x door verschillende mensen geprobeerd te hebben de gynaecoloog erbij gevraagd. Uiteindelijk na een heel gedoe is het toch gelukt. De gynaecoloog gaf aan of ik ook een keizersnede had gehad omdat er blijkbaar ergens een obstructie zit. Hij adviseerde om met een camera eens aan de binnenkant te kijken. Volgende week heb ik hierover een telefonisch gesprek. Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook een keizersnede gehad. Het zwanger worden was voor de keizersnede nooit een probleem (3x waarvan 2 miskramen) en nu lukt het al 2 jaar niet. Dan ga ik denken dat moet toch aan de keizersnede liggen? Bij mijn man en bij mezelf komt uit andere onderzoeken niet wat uit waarom het niet lukt om zwanger te worden. Ze zagen afgelopen zaterdag wel wat vocht in de buik maar dat hadden zoveel vrouwen zeiden ze en was ook geen belemmering om zwanger te worden. Ik denk dan misschien een niche? Maar hier hebben ze na gekeken met een normale echo en dit is volgens hun ook niet aan de orde.</p><p>Ik weet het verder niet meer, ik hoop dat één van jullie tips heeft of eventuele ervaringen wil delen.</p><p>Alvast bedank!</p><p>Lisette</p>