IUI met hormonen (klachten en zwangerschapstest)

<p>Hi allemaal,</p><p>Sinds deze maand ben ik begonnen met het slikken van Clomid en het spuiten van Pregnyl. Ik heb maandag 14 sep mijn eerste inseminatie gehad. Normaal gesproken zou ik gisteren (27 sep) ongesteld moeten worden. Het ziekenhuis heeft echter gezegd dat ik pas dinsdag (29 sep) kan gaan testen. Nu heb ik vrijdag 25 en vandaag 28 sep een test gedaan welke beiden negatief waren. Hebben jullie er ervaring mee of je alsof zwanger zou kunnen zijn in deze situatie? Kan je nog helemaal van je eigen menstruatie cyclus uitgaan met deze hormonen en opgewekte eisprong? <br /><br /></p><p>Mijn vriend en ik merken dat we het mentaal best wel zwaar vinden. Ik heb allerlei klachten die ik eerder nooit had, zoals spontane bloedneuzen na sporten, bijna elke dag steken ter hoogte van mijn eierstokken. Gisteren heb ik krampen gekregen in mijn buik. Normaal heb ik nooit menstruatie pijnen, enkel gevoelige borsten. Dat is nu juist t enige wat ik niet heb. We hoopten eigenlijk dat we zoveel geluk zouden hebben om nu al zwanger te zijn maar door de negatieve testen heb ik er een hard hoofd in.. ik probeer niet meer te hopen maar merk dat dat echt heel lastig is zolang ik nog niet ongesteld ben geworden. <br /> <br />Herkennen jullie dergelijke klachten ook? En was dit positief of juist niet?</p>

Hoi  sushilover
Wij hebben 2 sept iui gehad en mocht ik 16 sept testen  ik heb dag later getest en was positief masr volgens mijn cyclus zou ik 19 of 20 sep ongi moeten worden dus dit was eerder dan mijn cyclus denk dat je gewoon 29 of 30 sep moet testen omdat door de hormoon spuiten je eisprong ook op een ander moment kan zijn om dat het min of meer word versneld door die spuiten en het dus kan zijn dat je te vroeg test 

Terug
Bovenaan