IUI nr. 1 is mislukt....

Lieve meiden,

Even laten weten dat het toch niet voor ons was weggelegd deze maand. Ik ben vanavond, dag 13 na de inseminatie, ongesteld geworden. Ik was de hele dag al beroerd, maar aangezien ik me ook niet op en top voelde toen ik zwanger was destijds, kon het toch nog 2 kanten op..... Helaas deze kant op dus. Ik kan er nog niet eens echt verdrietig om zijn, ben gewoon totaal uit het veld geslagen denk ik. Het was ook te mooi om waar te zijn als de eerste poging was gelukt, maar toch.....je hebt toch weer die hoop. Vreemd genoeg ben ik nu zelfs een beetje opgelucht dat de spanning er weer af is, want dat afwachten vind ik het echt verschrikkelijk!
Woensdag gaan we lekker op vakantie naar Tenerife, even 2 weken ontspannen en weg van alle spanning hier. Dat betekent (helaas) ook dat we aankomende maand een pauze inlassen, want om al die medicijnen mee te nemen en dan ook nog een ziekenhuis te moeten gaan zoeken voor de FM's, dat zie ik niet zitten, kan ook niet eens denk ik. Dus ik hoop dan ook dat ik komende maand echt eens een beetje rust in mijn hoofd kan hebben, het nou eindelijk eens even van me af kan zetten, want de batterij is aardig leeg aan het raken!
Iedereen op het wachtbankje succes met de laatste loodjes en de andere meiden ook allemaal heel veel geluk voor de komende tijd! Ik 'spreek' jullie weer na mijn vakantie!

Liefs, Anke

hoi lieve Anke
wat enorm balen zeg! Ik had het zo voor je gehoopt.
Ga nu maar lekker van je vakantie genieten en wie weet wat die rust allemaal voor je doet :)
Hele fijne vakantie en veel sterkte meid

xxx Niekje

Hoi Lieve Anke,

He meid wat rot voor je!! Ik had er zo op gehoopt.... Balen he, je ongiklachten en beginnende zwangerschapsklachten, ze lijken zo op elkaar!!!! Er vallen steeds meer af van "ons topic-groepje" terwijl we zo positief waren deze maand....
Ik wens je heel veel plezier, rust en ontspanning toe op vakantie, lekker even naar de zon.... En daarna weer met goede moed verder toch???
tot gauw,
Liefs van Mickey

Lieve Anke,

He chips wat balen...
ik had nog ff alle hoop op jou gezet hoor....
Echt heel jammer.
Maar ga proberen lekker van je vakantie te genieten. Even je hoofd leeg maken en heel veel vitamine zon op doen...
Misschien doet die je wel heel goed.

Liefs en tot na je vakantie!
mama peet

Hoi Anke,

Balen dat het niet is gelukt. het had wel geweldig geweest als het in 1 keer raak was, maar helaas.
Nu maar weer verder met inpakken en straks even helemaal niets en lekker genieten van je (welverdiende) vakantie!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan