IUI nr. 2 mislukt

A

Anoniem

Guest
Nou, op naar de volgende ronde hoor... M'n lichaam heeft me deze keer behoorlijk voor de gek weten te houden. Had allerlei kwaaltjes en voelde m'n menstruatie ook helemaal niet aankomen tot ik vanochtend om 06.00 uur wakker werd met gillende buikpijn (ik heb endometriose dus altijd nogal heftig). Op de klok af precies 2 weken na de inseminatie (was ook op zondag).
Dat was dus poging nummer 2... Morgen meteen weer bellen voor een afspraak voor ronde 3, de laatste zonder hormonen. Baal wel enorm, ga zo maar eens iets leuks voor mezelf kopen ofzo. Wie weet helpt het even!

Succes weer allemaal!

Liefs, Saar

grrrrrrrrrrrrrrrrrr neeeeeeeee, das balen en kloten zeg!!!! Altijd weer een rotmoment en dan zeg ik het erg netjes. Hoop voor je dat je je ondanks deze situatie toch nog goed kunt voelen!! Zet m op kanjer!!! het komt een keer goed!!! Dan loop je ook met een mooie toeter rond!!!!!

veel liefs
Sjan

Hoi Saar,

Balen zeg. Ik had het zo gehoopt voor jullie.
Even shoppen is dan misschien wel het beste wat je kunt doen.
Succes met de volgende ronde!!!

Liefs, Kippie.

Hoi Saar,

Wat super dat je na de mislukte IUI zo'n positief stukje bij mij hebt geschreven. Je hebt helemaal gelijk statistisch gezien hebben we nog alle kans. Dan gaan we maar duimen voor ronde 3! Sterkte meis.

Groetjes Suusje

Hoi meid,

Verdorie nog aan toe, weer niet gelukt. Echt kl.........te voor je. Hopen dat je die hormonen straks niet nodig hebt. Je loopt na poging 3 gewoon met een dikke buik rond.
En met jou, wij allemaal.

Kruimel

Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n IUI behandeling gaat, mijn eerste is volgende maand maar weet niet precies wat ze gaan doen???....

liefs chahida

Terug
Bovenaan