IUI nr. 2

Haai Dames,

Nou ben vanmorgen voor de echo geweest. Er zat 1 eitje van 18mm rechts. Wel jammer dat er maar 1 zat en geen 2 maar goed..
Vanavond de pregnyl spuiten en dan maandag om 8.50 het sperma brengen en 10.00 de IUI.. Spannend, we gaan er weer voor.
Ze begon nog over maatschappelijk werk.. Ik heb daar nu even geen behoefte aan. Hoe doen jullie dat? Is het jullie aangeboden en maken jullie/jij er gebruik van en hoe bevalt dat. Is het zinvol :D

Liefss..

Enne Star80 hoe gaat ie bij jou??

Heeeey PrinsesL!

Jeetje wat spannend weer!!
Ik denk dat je woensdag de IUI krijgt? Omdat je vanavond de pregnyl spuit.... En er is maar een eitje nodig, he ;) Ik duim voor je hoor, meis!!

Wij bewandelen samen deze moeilijke weg...Zonder hulp. Tot nu toe gaat dat goed. Een paar vriendinnen weten het en zij zijn een enorme steun. Als vrouw zijnde heb ik toch meer behoefte om erover te praten, mijn vriend verwerkt het op zijn eigen manier. Mannen ;) Samen praten we er wel veel over, hoor!

Nu hebben we even verplichte vakantie van het ziekenhuis. De afdeling fertiliteit is beperkt open. Wel even fijn zonder naalden, hormonen en eendenbek :) We proberen het allemaal een beetje los te laten en eind augustus weer vol voor poging 4 te gaan!! Zelf hebben we eind deze week ook vakantie, heerlijk!

Heeeel veel succes weer deze poging! De duimen draaien rond en ik denk aan je!!

Liefs Anna

Hoi PrinsesL,

Veel succes met dit ene ei, je hebt er maar 1 nodig zo ook met het zaad, die ene goeie...
Maar was het maar zo simpel...

Ik heb met tijd en wijlen er vreselijk veel moeite mee gehad en vooral tijdens de IUI. Dat moeilijk, ongrijpbare...
Ik heb na de uitslag van onze vruchtbaarheidsonderzoeken ook met een maatschapw. gepraat. Zij heeft alleen maar geluisterd en mij niet echt handvaten kunnen geven. Ze vertelde me dat ik maar ander werk moest gaan zoeken...omdat ik als kraamverzorgende werkte.....Na ruim 1/2 jaar heb ik dat ook gedaan, maar ik vond het toen niet leuk dat ze dat tegen me zei.
Ik ben er maar 2x geweest. en vond het dus 3x niks.

Ik voel me beter op mijn gemak bij mijn chinese arts, een hele lieve vrouw, die mij leert met mijn gedachtes, problemen enz om te gaan en te veranderen. Me sterker, krachtiger te maken met behulp van chinese kruiden.
En laat mij inzien dat het helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn...maar ik vooral ben die moeilijk doet....Nu hard aan het werk met mezelf, hier en daar wat veranderen en oefenen met het vertrouwen in mij zelf en mijn lichaam.
Want "alles wat je nodig hebt is in je".

Veel succes..

Liefs Han

Hoi,

t blijft een spannende en vooral slopende periode....ik zelf vond de IUI niet zo spannend, maar IVF/ICSI wel...

Na mijn 1e ICSI poging ben ik naar een psycholoog gegaan en die heeft mij echt enorm geholpen, mij geleerd verdriet een plek te geven en daarna pas verder te gaan. Ik deed alles de laatste 2 jaar op de automatische piloot en liet geen emoties meer toe..

Heb ruim een week geleden mijn 2e cryo terugplaatsing gehad van ICSI poging 1 nog (de laatste) en moet zeggen dat ik nog steeds vrij relaxed ben....t zit erin en ik kan er niets aan veranderen.

daarnaast berust ik er nu in, we doen ons uiterste best om een kindje te krijgen, maar lukt dat niet, dan wil ik verder met mijn man, heb een heel fijn leven en daar is niets mis mee! ook dit besef heb ik door die psych gekregen...

Meid ik zou echt naar een psych gaan en niet een mw...psych kan veel verder kijken en bij mij heeft het echt rust gegeven. Zelfs nu op dit moment...

Sterkte enne succes!

gr Yosha

Yosha, wat goed om dit te lezen. Ik leef (nogsteeds) met je mee, lees hier af en toe om te kijken hoe het met 'de oude garde' gaat. Ik hoop dat je positieve instelling een goede invloed heeft op zwanger worden, maar in ieder geval op je geest.

Liefs Wenser

Hee Dames,

Fijn om even ervaringen van jullie te horen! Ik hab opzich best veel waarmee ik erover kan praten. Dat is wel fijn. Maar wie weet heb ik straks toch behoefte aan een extra steuntje in mn rug.. Soms komt alles tegelijk en denk ik hoeveel kan een mens aan...
Maar goed vandaag ben ik positief en wil dat ook zeer zeker blijven!!
Yosha jij heeeeeel veel succes met je cryo! Hoop dat je met goed nieuws komt :D
En Star ik hoop dat de vakantie jullie goed zal doen en wie weet zijn daarna de prikken wel helemaal niet meer nodig!! Want leuk is het niet.. Ik zal aan je denken :D en duimen natuurlijk..
Han ik had nog nooit van zo'n chinese arts gehoord.. (kom uit Friesland misschien daarom haha!!) maar ik zal eens kijken of dat hier is en even lezen.

Maar goed ik heb vandaag de IUI gehad. Alles was top en zag er super uit. Zo'n 78 miljoen spermacellen waarvan zo'n 85 prima in orde zijn weer in mijn baarmoeder aan het zwemmen naar dat ene eitje wat op ze ligt te wachten....
Fingers crossed!!!!!

Liefs x

Terug
Bovenaan