Vandaag mijn 3e IUI behandeling gehad.
Het zaad is dit keer opgevangen in speciale vloeistof (Medion of iets dergelijks) daar blijven de zwemmers langer fit in)
Dit omdat de bewegelijkheid van de zaadcellen de laatste twee keer al best slecht was, en daardoor een te kleine hoeveelheid (onder de 1 mlj) na bewerking overbleef.
Ze hebben niet gebeld tijdens het bewerken vanuit het lab, dus we kunnen er vanuit gaan dat alles dit keer goed was.
Het speculum gebeuren was weer diep ellendig, ik kan mij echt niet ontspannen als ik zo'n ding zie hoor. Terwijl een echo apparaat echt een eitje is (zit vast raar in elkaar)
Kreeg wel heftige buikkrampen toen ze het spulletje in mijn baarmoeder spoot, maar goed het zit in ieder geval op de goede plek denken we dan maar.
Verder rustig aan gedaan vandaag. En voel me een klein beetje grieperig dus zal ff extra voorzichtig zijn aankomende tijd.
Nu dus weer twee weken vol hoop en spanning voor de grote NOD dag.
Gelukkig gaan we er een weekje tussenuit, even mijn gedachtes op iets anders zetten.
En na Istanbul horen we wel hoe het werkelijk met de zwemmers was gesteld en hoe nu verder (als het weer niet goed genoeg is gaan we gelijk door voor IVF)
Nou jullie horen wel weer, ga nu lekker verder met een fimpje kijken (Jacket heet ie)
Groetjes,
Cynthia