IUI nr. 3 zit er weer op......nu weer wachten geblazen!

Vandaag mijn 3e IUI behandeling gehad.

Het zaad is dit keer opgevangen in speciale vloeistof (Medion of iets dergelijks) daar blijven de zwemmers langer fit in)
Dit omdat de bewegelijkheid van de zaadcellen de laatste twee keer al best slecht was, en daardoor een te kleine hoeveelheid (onder de 1 mlj) na bewerking overbleef.

Ze hebben niet gebeld tijdens het bewerken vanuit het lab, dus we kunnen er vanuit gaan dat alles dit keer goed was.

Het speculum gebeuren was weer diep ellendig, ik kan mij echt niet ontspannen als ik zo'n ding zie hoor. Terwijl een echo apparaat echt een eitje is (zit vast raar in elkaar)
Kreeg wel heftige buikkrampen toen ze het spulletje in mijn baarmoeder spoot, maar goed het zit in ieder geval op de goede plek denken we dan maar.

Verder rustig aan gedaan vandaag. En voel me een klein beetje grieperig dus zal ff extra voorzichtig zijn aankomende tijd.

Nu dus weer twee weken vol hoop en spanning voor de grote NOD dag.
Gelukkig gaan we er een weekje tussenuit, even mijn gedachtes op iets anders zetten.

En na Istanbul horen we wel hoe het werkelijk met de zwemmers was gesteld en hoe nu verder (als het weer niet goed genoeg is gaan we gelijk door voor IVF)

Nou jullie horen wel weer, ga nu lekker verder met een fimpje kijken (Jacket heet ie)

Groetjes,

Cynthia

Hoi Cynthia,

Spannend dat het weer achter de rug is! En nu gaan we duimen dat het raak is.
Ik moet waarschijnlijk aankomende zaterdag of maandag voor de 3e IUI.
Heb jij erna eigenlijk last van je buik gehad? Ik heb de afgelopen 2 keer echt krom gelopen....

Succes met afwachten en geniet van Istanbul, heb gehoord dat het een geweldige stad is.

xxx Nic

Hoi Nic,

Ik wens je bij deze ook alvast veel succes en sterkte toe.

Ja ik heb na de inseminatie ook erg last van pijn in mijn buik. En doe dan dus ook een dagje lekker rustig aan (heb gisteren gewoon lekker liggen zappen op de bank en verder helemaal niets spannends gedaan)

Je moet na die inseminatie echt wat rustig aan doen. Trouwens zit nu op mijn werk en heb af en toe nog steeds buikkrampen.

Ik hoop zo voor ons allebei dat de term : Drie keer is scheepsrecht op gaat!

Ik zal voor je duimen!

Cynthia

Fijn dat alles is goed gegaan Cynt, goed dat je niet door het lap bent gebeld dan zullen de zaadjes wel goed zijn geweest, ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is ok. Beterschap met je griepje doe lekker rustig aan, en spreek ik je hier weer heel erg snel ok.

lfs Mickey

Hee Cynthia,

Het grote moment is dus weer achter de rug. Nu weer wachten pffffffffffff....
Ik hoop dat dit laatste keer is dat je dit mee moet maken!! We zijn hier wel weer aan goed nieuws toe toch!!?

Lfs inge

Hey Cynthia,

Ik heb een tijdje niks meer van me laten horen maar ik hoop dat je me nog kent.
Bij man man's zaad is het ook zo dat het elke keer onder de 1mlj zat. Hij moet opnieuw getest worden want wij gaan door voor ivf als het goed is, even de uitslagen afwachten.
nou heel veel succes in je wachtweken en ik hoop ook zo dat 3x scheepsrecht is voor je
Veel plezier in Istanbul

Groetjes sabine

Terug
Bovenaan