iui nr 4 ook mislukt...

hallo meiden,

Gisteravond gezellig met mijn vriend en nog wat vrienden naar Theater geweest (cabaret). Na afloop nog even nsel naar de wc en ja hoor....die verdomde duivels weten je overal te vinden. 11 dagen na mijn iui alweer ongi. Ik heb er zo de balen van. Had eingelijk zo'n goede hoop deze maand: kijkoperatie gehad, eileiders doorgespoeld, kystes verwijderd. En nu dit! Bleh!!! Ik baal er echt ontzettend van.
Nu wild ik vanmorgen een nieuwe afspraak maken in het ziekenhuis en nu zijn ze ook nog gesloten vandaag tot en met maandag. Kan ik dinsdagmorgen meteen gaan bellen of ik die zelfde dag nog terecht kan (en ik moet ook nog werken om 13:30). Zit ik al op dag 6 ondertussen. Ik hoop niet dat het te laat is dan, want normaal moet ik op dag 3 beginnen met de hormonen (daar mag ik nl niet uit mijzelf mee gaan beginnen).

Het wordt toch echt eens tijd dat er iemand met heel goed nieuws komt.

Liefs Indy en hele fijne Pasen allemaal.

Lieve Indy,

Nou het zit ons ook niet mee, shit zeg!
Dan ook nog al die stomme dagen er tussendoor dat het ziekenhuis dicht is.
Toch weer een tegenvaller dat deze IUI niet gelukt is.
Veel sterkte de komende poging.

Liefs Astrid

heey hallo nou het zit ons ook niet mee ik krijg vande week voor de derde keer iui en als het niet goed gaat krijg ik ook eerst een kijkoperatie en daar na nog 3 x iui nou ik hoop ook echt dat het nu een x goed gaat je wordt er raar van ik weet echt hoe je je voelt hoor nou heel veel sterkte groetjes annebel

hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie!!
En Annabel weet je al wanneer je deze week geïnsemineerd wordt?
En Astrid hoe vergaan je wachtweekjes? Wanneer is je NOD daggie?

Zelf vind morgen alweer mijn iui nr 5 plaats. Heel snel gegaan deze ronde, doordat ik té vroeg ongi ben geworden en mijn eitje ook vrij snel weer is gegroeid. Van daar mijn iui nr 5 (alweer na drie weken na mijn vorige iui).
Hopelijk met nu een beter resultaat.

Lieve meiden heel veel succes! en hopelijk mogen wij ook snel van de daken roepen dat we mega zwanger zijn.

Liefs Indy

Hé Indy,

Bij mij hetzelfde verhaal als bij jou: erg vroeg ongi geworden en een snelle groei van mijn eitje dus deze ronde is onverwachts snel gegaan.
Ik heb zo rond koninginnendag mijn NOD, nog een weekje wachten dus. Dinsdag bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb.
Jij veel succes met je IUI!

Liefs astrid

Hé Indy,

Ik had gisterenavond voor ik naar bed ging ook weer iets raars...
Ik ging plassen en kwam er achter dat ik ineens een soort van 'slijmprop' verloor met een heel klein mini beetje bloed erin. Dacht eerst word ik nu nog vroeger ongi? Mar het zet niet door.
Dus wat dit nu weer is? Nou ja, nog even afwachten tot het weekend of de ongi toch doorzet.

Groetjes Astrid

He Astrid,

Huh...dat klinkt inderdaad wel erg raar. Zou het misschien een innestelling zijn of zo? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, want ik ben a) nog nooit zwanger geweest en b) ik heb het nog nooit zelf gehad. En ieder lichaam is ook nog eens zo anders.....
Het schijnt dat je rond dag 9 (bij zwangerschap) een innestelling hebt. dus..Spannend!
Ik hoop zo voor jullie dat het raak is.

Nog een paar daagjes dan weet je meer. Ik denk aan je!

Liefs Indy

Terug
Bovenaan