IUI nr. 5 ook mislukt...

Ik dacht het gisteren al aan de voortekenen maar nu weet ik het zeker. IUI nr. 5 is niet gelukt. Mijn ongesteldheid is nog niet helemaal doorgezet dus ik kan nog niet bellen voor de 6e en meteen laatste poging dus dat zal wel maandagochtend worden.
We hebben effe gejankt maar nu gaat het weer goed. We hebben eigenlijk geen tijd voor verdriet want we hebben een hoop gedoe met de houten vloer. Niet erg prettig het hele getouwtrek maar wel goede afleiding van het hele IUI/IVF gebeuren.
Life's go's on....

lfs inge

Hoi Inge,
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden, je had er op zich een goed gevoel over gehad, met genoeg zaadcellen zou je denken.
Doe het lekker rustig aan, geniet van leuke dingen doen samen met je man.
En hopenlijk is de laatste poging de beste, ik hoop het van harte voor je.
Succes met de vloer!
Groetjes Margriet

hoi Inge,

wat jammer dat het deze keer weer niet gelukt is ik vind het echt rot voor je ik hoop dat de laatste poging toch een succes voor je mag zijn. Hoe was je weekend op Ameland ik hoop dat je daar door dit alles wel lekker van heb kunnen genieten. Heb je op Amaland echt het gevoel dat je op een eiland zit ik weet dat dat op Vlieland wel zo is maar wij hebben dan op Texel gezeten maar dat eiland gevoel hadden we niet dus daar gaan we niet meer naar toe. heel veel sterkte met je vloer en met de laatste IUI.

liefs linda

Hoi,
Heel shit voor jullie! Ken het gevoel. Maar geef niet op! En dat gedoe met die houten vloer komt toch goed uit...... afleiding! Wil je het adres van je site nog even geven, ben het kwijt. groetjes Noor

Heeey lieve INg,

Wat akelig om dit bericht weer van je te moeten lezen. Ik had het graag anders gezien.
Wel fijn dat je voldoende afleiding hebt maarre je mag best verdrietig hierom zijn. Want komt het er nu niet uit dan komt het eruit op een moment waarop je totaal niet zit te wachten!.
Wat is er mis met de houten vloer? Houtworm? Is ie aan het uitzetten en krimpen offe hebben jullie een nieuwe? Of sla ik de houten plank nu helemaal mis?

Heeey weet je waarom alle orkanen een meisjes naam hebben?
Omdat als ze komen zet nat en warm  zijn en als ze weer weggaan hebben ze je huis en auto afgenomen

Maak er een mooie zondag fijn en geniet van elkaar!

dikke knuf sjan

hahahahaha! die is goed van die orkanen! Effe een grap tussendoor is goed voor de gemoederen toch!?

Heeeeeeeeeeel verhaal van de vloer. Het staat ook op mijn log http://wensweb.web-log.nl/
Echt om het bloed onder je nagels vandaan te halen.

Ik baal erg dat ik weeeer ongi ben geworden maar maak me meer druk om de hevige pijn (elke maand erger) en het bloedverlies wat ermee gepaard gaat. Ik ben bang dat de kleine plekjes endometriose zijn gegroeid. Kan er ook nog wel bij! Worden we weer op de proef gesteld. BAH!

Bedankt voor jullie lieve berichten meiden! Het helpt me er toch iedere keer weer bovenop!

lfs inge

Terug
Bovenaan