heeey meiden...!!!
ik mocht vorige week vrijdag testen!! heb ik ook gedaan, maar was negatief
helaas weer... dus zat,zon niet ong en maandag kwam het opzetten.... zeer frustrerend...en toen was ik ong en stopte het weer... kon nog geen eens een tampon in... zo weinig was het.. dus ik naar het ziekenhuis moest toch medicijnen halen om weer te beginnen met prikken... dus ik vroeg aan de assistente en toevallig zat de dokter daar ook... dus ik kon gelijk ffies vragen van hoe dat nou kan! nou zei ik kan helaas geen 24 uur vooruit kijken en als ik morge ochtend nog niet ongesteld ben dan moest ik bellen... oke.... ik naar huis en sochtend"s werd ik wakker en jahoor het bloedbad was weer goed begonnen.... gelukkig maar kunnen we nu aan iui nummero 6 beginnen met prikken... woensdag 21ste heb ik weer een fk echo en dan hopenlijk een paar dagen later de inseminatie..!! en als 6 keer niet scheepsrecht mag zijn dan gaan we aan ivf beginnen.... en eigenlijk ben ik daar ook wel aan toe....5 iui"s en nog geen resultaat..!!! word je gek van en ook vooral als je zo jong (23) bent en vroeger ook al heel vaak in het ziekenhuis hebt gelegen..!!! wil je eigenlijk dit helemaal niet meemaken..!!!
XXXXX Brenie
En Hoe Is Het Met Alle Andere Meiden???
ik mocht vorige week vrijdag testen!! heb ik ook gedaan, maar was negatief
XXXXX Brenie
En Hoe Is Het Met Alle Andere Meiden???