IUI nr 6 helaas..ben alweer begonnen met prikken!!!

heeey meiden...!!!

ik mocht vorige week vrijdag testen!! heb ik ook gedaan, maar was negatief :( helaas weer... dus zat,zon niet ong en maandag kwam het opzetten.... zeer frustrerend...en toen was ik ong en stopte het weer... kon nog geen eens een tampon in... zo weinig was het.. dus ik naar het ziekenhuis moest toch medicijnen halen om weer te beginnen met prikken... dus ik vroeg aan de assistente en toevallig zat de dokter daar ook... dus ik kon gelijk ffies vragen van hoe dat nou kan! nou zei ik kan helaas geen 24 uur vooruit kijken en als ik morge ochtend nog niet ongesteld ben dan moest ik bellen... oke.... ik naar huis en sochtend"s werd ik wakker en jahoor het bloedbad was weer goed begonnen.... gelukkig maar kunnen we nu aan iui nummero 6 beginnen met prikken... woensdag 21ste heb ik weer een fk echo en dan hopenlijk een paar dagen later de inseminatie..!! en als 6 keer niet scheepsrecht mag zijn dan gaan we aan ivf beginnen.... en eigenlijk ben ik daar ook wel aan toe....5 iui"s en nog geen resultaat..!!! word je gek van en ook vooral als je zo jong (23) bent en vroeger ook al heel vaak in het ziekenhuis hebt gelegen..!!! wil je eigenlijk dit helemaal niet meemaken..!!!

XXXXX Brenie

En Hoe Is Het Met Alle Andere Meiden???

Hai Brenie,

Wat balen dat ook IUI nr 5 niet is gelukt, kan me goed voorstellen dat je inmiddels wel toe bent aan IVF, hoe raar dat misschien ook klinkt.

Succes weer aankomende ronde en ik hoop echt voor je dat IUI 6 een positief resultaat mag geven en dat jullie helemaal niet door hoeven naar IVF.

Zelf afgelopen maandag onze eerste IUI gehad (zonder hormonen nog) en bij ons staat wel vast dat we in totaal (maar) 3 IUI's gaan doen en daarna gelijk door gaan naar IVF. (met een kijkoperatie als tussenstop) Ik hoop natuurlijk dat een 2de IUI helemaal niet nodig zal zijn maar ik lees vrij weinig succes verhalen over het slagen van een 1ste IUI.

Anyhoe: Ik denk aan je en nogmaals succes!
Liefs Lynn.

Hooi Lynn

het klinkt inderdaad beetje raar dat ik graag ivf zou willen...maar ik heb dan het gevoel dat ik weer een stukje dichter bij ben bij een zwangerschap...hoe raar dat ook klinkt...

ik hoop natuurlijk ook wel heel erg dat iui 6 ons een keertje geluk mag brengen..maar ik ga uit van niet..!!!

spannend voor jullie de eerste iui!!!! ik hoop voor jullie natuurlijk dat het bij jullie in een keer een succes zal zijn!!!! ik zal voor jullie duimen!!!

Ik zal ook aan jou denken meis!!!

XXXX Brenie

Balen meis! Hoop dat deze iui succesvol is en je de hele ivf niet nodig hebt!

Hier even een maandje rust. 29 maart de evaluatie van de iui en dan kijken we hoe het verder gaat. We hebben ervoor gekozen om tot die tijd even pas op de plaats te maken. Ik ben nog steeds 1 dag ziekgemeld op mijn werk, dus een maandje rust is hier geen luxe! Om me heen aardig wat mensen zwanger de laatste paar weken, dus heb het daar soms wel moeilijk mee.

Nu dus even rust en eind maart weer verder! Heb mijn nod op 27 maart staan, dus dan voor iui 4!

Succes! Liefs Daisy

Dat is even balen.... Ik herken je gevoel betreft IVF. Ook wij hebben 6x IUI ondergaan, zonder resultaat. Eindelijk zijn we in het IVF-traject beland, inderdaad voor 't gevoel een stukje dichterbij een zwangerschap. Toch hoop ik natuurlijk dat de 6e poging voor jullie raak mag zijn! Heel veel succes en sterkte! Liefs

Heey Meiden!!!

Gaan jullie voor me duimen....de 6de iui???

@ Daisy; ff geen zh dat is ook wel ffies lekker... ben benieuwd wat de evaluatie brengt!!! hoop dat de 4de iui niet nodig zal zijn voor jullie!!! ik ken helaas ook dat moeilijke gevoel dat iedereen hier zwanger is!!! heb laatst te horen gekregen dat me zus zwanger is!!! heel leuk voor ze ben ook echt heel blij voor ze maar dat komt voor mijn wel zuur op me dak!!! zonder een of andere hulp...de natuur heeft bij hun goed hun werk gedaan!!!me zus is 28..

@ Star; balen ook bij jullie!!! heb je de laastse iui"s met hormonen geprikt??? en nu ben ik gelijk eigenlijk wel een beetje nieuwschierig!!! over het ivf traject!!! ik heb gisteren toevallig veel gelezen der over...me zh had een pdf staan op hun internetsite!!
heel veel succes het het ivf traject!! en hoop voor jullie dat het tot een zwangerschap leidt!!!!

XXXX En Veel Liefs Van Brenie

Hey Brenie,

Ja, heb ze alle 6 met hormonen gestimuleerd gehad. Menopur en pregnyl.
Voor IVF heb nu 2 weken anticonceptiepil achter de rug (wat kan ik daar ontzettend slecht tegen!) en prik nu decapeptyl en Gonal-f. Maandag de eerste uitgangsecho, dus ben benieuwd!! Jij kreeg toch ustrogan ( weet de naam even niet uit m'n hoofd) na de inseminatie? Heb ik met IUI nooit gehad, maar na de terugplaatsing moet ik er 3 per dag vaginaal inbrengen. Pfff.... Vind het allemaal wel spannend...

Meis, ga ontzettend voor je duimen dat het met deze IUI mag lukken! Geeft misschien ook wat hoop nu je zus zwanger is? Het kan zomaar lukken! Kom op, meis! Succes!!!!!

Liefs

heeey Star,

oke jij dus alle 6 met prikken... poehh..ik heb nu de laatse 3 met prikken gehad en ik heb lucrin en puregon... en pregnyl om me ovulatie op te wekken..

ik gebruikt ook ustrogestan pilletjes ja... na de inseminatie 3 keer per dag 2 pilletjes.... het is wel een beetje rottig want je moet het wel op dezelfde tijden doen....ik deed het altijd om 8uur, 2uur, en 8 uur... ik had er de laatse keer dus last van dat het me ong tegen houd en dat vindt ik wel heel erg vervelend!!!!

dankjewel...!!! voor het duimen :D ik zal ook voor jou duimen...

heel veel succes met de ivf behandeling!!!!!!

DuimDuimDuimDuimDuim...!!!!!!!!!

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan