IUI nr. 6 nog dit jaar!

Heey meiden,

Vandaag zijn de rode duivels weer gekomen. Helaas dus weer mislukt, ondanks de 178 miljoen (!) zwemmertjes. Ben in m'n hoofd al bezig met IVF, dus het verdriet valt mee. Zit de IUI gewoon uit, erg he?!
Maandag weer beginnen met prikken, dag 10 FM en dan rond dag 14 de inseminatie. Jaunuari 2012 een afspraak maken met de gyn en hopelijk snel van start met IVF.....

Ga nu lekker even alles eruit shoppen en trek vanavond een goede fles wijn open :)

Meiden, veel succes weer allemaal!!

Liefsss xx

Geniet van je wijntje! Fijn dat je er niet zoveel verdriet van hebt dit keer. Ik herken je gevoel, maar dan vaneen stapje terug. Was hier ook de tijd aan het uitzitten tot IUI.

Misschien is IUI 6 wel DE keer voor jullie! Mooier kan het nieuwe jaar niet beginnen, toch?

Succe miedema, duim vorje dat j IVF niet meer nodig hebt!

Liefs Daisy.

Hoi daycey

Moet je ff gelijk geven over die woorden met de iPad ik heb er ook last van pppfff niet normaal

Maar weer niet gelukt pppfff nou suc6 weer en geniet van het weekend ,,,

Maare mag ik vragen je zeg maandag weer prikken met wat dan ,,, en dan dag 10 fm wat is dat
Is niet dat ik dom ben maar ben me ff aan het inlezen als het nu niet is gelukt wat ik dan ga doen ga ik verders met iui dit is mijn 3x dus Meschien verstandig om te zeggen dat ik IVF wil tja of tog nog maar 3x iui doen ????

Nou jij fijn en leuk weekend want die van mij is kut,,

Lief deza

Aaah Star dat is k*t zeg!! Had nog wel zoveel kaarsjes aan staan... En jeeetje wat veel miljoen zeg!! Wij dit keer 35 miljoen waarvan 80% goed bewegelijk, stuk minder!
Gelukkig valt de teleurstelling mee! Misschien lukt daarom IUI6 wel??? Heb je al gesprek hierover gehad? Ik moet dat gesprek over IVF plannen wanneer deze poging is mislukt.. Spannend allemaal hoor!
Geniet van je wijntje vanavond!

Liefss!

Hou daycey

Ow ja dat flollikelmeting maar ik noem het anders sorry dat spuiten ook,,,maar als ik de term niet weet vraag ik het gelijk,,,gelukkig is me vriend er altyd bij die onhoud dit wel ik weet het wel maar kom er niet op of ik maak er een ander woord van wat er op lijkt , niet goed kweet ik maar dank je voor de uit legt ik ik probeer het te onthouden ,,,en door de spaning mis ik ook wel eens wat ,,het belangrijkste vibt is het zaad goed is het van mij,,,gaat het er in zit het heb mijn pillen gehad en ingenomen en krijg ik de spuit sat is het belangrijkte,,,,

Lief deza

@ PrinsesL; Wij hebben er altijd zoveel en meestal met 63% beweeglijkheid. Bizar, he?! Jullie 80% beweeglijkheid is ook hartstikke goed!! Vind het zo raar dat het dan toch niet lukt..... Bij ons allebei niet!

Ik ben al een aantal maanden in een soort berusting, zit met m'n hoofd en gevoel bij IVF. Niet dat dat de garantie zal zijn, maar ik heb daar meer vertrouwen in.
Al bracht de wijn wel veel onderbewuste gevoelens naar boven en heb ik alles bij elkaar gejankt!!
Nu weer fris en fruitig op naar nummertje 6. De afspraak voor de FM is al gemaakt voor volgende week maandag. De IUI zal dan hopelijk die vrijdag erop zijn. Anders zit ik dat weekend weer te klooien met verschillende hormonen!
Ik denk dat ik het gesprek voor IVF voor volgend jaar bewaar. Een nieuwe start!!

Liefsss en succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan