<p>Hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik hier een topic geplaatst over mijn kinderwens en de situatie van mijn vriend. We zijn nu een half jaar samen. Zo'n 2 maanden in de relatie heeft mijn vriend mij verteld dat zijn kind uit een vorige relatie via een donor is geboren. Mijn vriend is geheel onvruchtbaar. Ik heb hem toen gerustgesteld en het even zo gelaten. Ik heb mijn wens niet laten varen, maar wel geaccepteerd dat het niet 'natuurlijk' zal gaan. Ikzelf ben goed vruchtbaar, toevallig zag de gyno laatst tijdens een controle-echo duidelijk dat ik tegen mijn eisprong aanzat. Over donorzaad wilde ik nieteens nadenken of erover beginnen. Nu is hij er zelf laatst opnieuw over begonnen, eigenlijk met de mededeling dat hij heel graag een kind wilt met mij samen en dat ik moet weten dat hij ervoor openstaat. Ik probeer vooral voor hem te waken dat hij dit niet overhaast beslist. Ikzelf zie in dat het de enige manier zal zijn en blij dat hij er zelf over begon. Ook zei hij dat we er niet te lang mee moeten wachten als we het graag willen omdat het een heel proces is ( ik ben bijna 35) nu heb ik begin juni een afspraak bij de gyno (toevallig) en zijn we dus van plan dat ik daar aan ga geven dat we de 'molen' in willen. Ik heb geen specifieke vragen, maar zou graag ervaringen horen van anderen.. ook over de duur van het proces (al verschilt dat uiteraard per persoon)</p><p>Groetjes</p>