Iui & pcos

Hi dames!

Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen en ook graag jullie ervaringen horen.
Ik heb pcos en loop al sinds 2019 in het ziekenhuis. Mijn vriend en ik hebben al heel lang een kinderwens nog zonder enig succes. Ik ben begonnen met letrozol, van letrozol naar gonal f waarbij het 2x gelukt was zwanger te worden maar helaas 2x bij 5,5wk miskraam ☹️
Nu zijn we sinds deze maand gestart met iui, helaas 1e ronde nog niks dus op naar ronde 2!
Vroeg me af of er meerdere dames zijn met soortgelijke als dat ik heb en hoe jullie ervaringen zijn?

Liefs LuneAmour❤️

Beste LuneAmour, jeetje wat een emotionele reis, en wat knap dat je je verhaal deelt. Ik kan me voorstellen dat je na zoveel jaren en tegenslagen zowel hoop als onzekerheid voelt. PCOS en vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen een zware weg zijn, maar het is mooi dat jullie nu met IUI een nieuwe stap zetten. Het is fijn dat je steun zoekt bij anderen die soortgelijke ervaringen hebben, want je staat hier niet alleen in. Mogelijk kunnen anderen hier ook hun verhaal delen en kunnen jullie hier elkaar steunen.

Ik heb even voor je gekeken op Ouders van Nu en vond deze artikelen die je kunnen helpen:
Hopelijk brengt ronde 2 jullie dichter bij jullie wens. Veel sterkte en liefs! ❤

Terug
Bovenaan