IUI rond kerst

<p>Hey allemaal,</p><p> </p><p>ik moet even mijn frustratie kwijt. Het ziekenhuis waar wij onder behandeling zijn (Beatrix ziekenhuis Gorinchem) doet geen iui behandelingen op zondag. Dat vind ik soms al vervelend gezien mijn eisprong altijd rond het weekend valt. Maar volgende keer valt mijn eisprong precies tijdens de kerstdagen. Helaas is de afdeling dan 2 weken gesloten. Ik baal hier zo ontzettend van! Komende maand ook al geen kans vanwege de hsg. Hoe gaan bij jullie de ziekenhuizen om met zondagen en feestdagen? <br />kun je een doorverwijzing vragen voor een ander ziekenhuis? <br /><br /></p><p>liefs! </p>

2 weken dicht is wel lang voor de zorg. Wat een luxe voor die medewerkers..., maar erg frustrerend voor jou. Volgens mij werkt het UMC gewoon door, dacht ik. Wil je voor 1x een doorverwijzing of permanent? Ik zou eerst eens bij je zorgverzekering informeren of ze dat wel vergoeden. 

Wij werken gewoon door, de weekenden en de feestdagen in het spaarne gasthuis in het westen van NL.
Als je niet tevreden bent, stap je over. Zo simpel is dat :)

Oh wat super vervelend :( Hoe het hier zit met de feestdagen weet ik eigenlijk niet. Op zondag doen ze inderdaad geen IUI. IVF doen ze hier sowieso niet. En op zaterdag maar twee tijdstippen ipv 3, als die dus bezet zijn, heb ik pech.
Maar twee weken dicht is wel extreem lijkt me. Of is dat alleen voor IUI? Lijkt me toch dat de rest gewoon doorgaat?
En anders maar tijdens de kerstdagen het thuis lekker gezellig maken, zou dan wel erg bijzonder zijn toch :D

Hoi! Ik weet niet waar je woont, maar MCK (medisch centrum kinderwens) doet alle dagen iui en ook tijdens de kerst. Je zou kijken of je daar terecht kan. Zij denken sowieso meer mee dan andere ziekenhuizen merk ik...

[quote quote=10265199]Hoi! Ik weet niet waar je woont, maar MCK (medisch centrum kinderwens) doet alle dagen iui en ook tijdens de kerst. Je zou kijken of je daar terecht kan. Zij denken sowieso meer mee dan andere ziekenhuizen merk ik…[/quote]
Ja dit is echt een fijne kliniek. Met een verwijsbrief van je huisarts kun je er zo terecht. Ben er zelf ook onder behandeling en ze zijn het hele jaar open, dus ook op feestdagen. Zit alleen wel in Leiderdorp, dus is een stukje rijden maar naar mijn mening zeker de moeite waard. 

Terug
Bovenaan