IUI Topic - Vervolg 2

hey alabama,
wat is het bij jou raar gegaan zeg deze week.
Ik las het nu net pas.
Echt heel bizar, kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt,wat voor laborant was dat zeg,dat zaad koel bewaard moet worden??

Ik moet morgenochtend vroeg naar de gyn (helaas niet mijn eigen) voor de 1e echo, dat word dag 11. Ik ben heel benieuwd hoever het is,en wanneer de inseminatie is. Het is voor mij allemaal nog nieuw,dus ik ga zien hoe ik het ga beleven.

groetjes Fleur

Ja, ik snap ook niet dat dit mogelijk is, dat er een laborant rondloopt die de procedures niet kent. En ook al ken je de procedure niet, als je logisch nadenkt kan je ook inzien dat je zaad niet koel moet houden.

Succes zo met de echo, spannend he voor het eerst!

Zo,
vanochtend voor de echo geweest,
en ik reageer goed op de gonal,
aanstaande donderdag staat IUI nr1 gepland!
Een mooi eitje van 1,7 te zien,
snel hoor,1e keer voor de echo en gelijk afspraak voor de IUI.
'smiddags om 15.30 uur is het zover,
ben benieuwd!!

Hoi, fijn dat het allemaal zo snel gaat en dat je zo weinig naar het ziekenhuis hoeft! Is wel erg lekker, het kost mij iedere keer toch een hoop tijd en energie. Dan zitten we precies een week uit elkaar qua inseminatie!

he fleur en alabama

fleur. wat elkker dat jemaar 1 echo heb gehad en meteen raak. dus je had 1 goeie eitje. top dus donderdag gaat het gebeuren spannend. dus smiddags is de tijd en dg en dan weer 14 dgn wachten.

Alabama, jij heb hemnet gehad toch vorige wk. ik moet ws volgende wk. gisteren echo gehad uitgangsecho zoals ze dat noemen . Dan maandag heen kijken hoeveel eitjes enz. en dan hoop ik dat ik woe of donderdag terecht kan voor iui me laatse en dan die maandag er op voor intake ifv.

stertke allebei met wachten enz.

xxx natas

Hoi Natasja,

Dit is jouw laatste IUI poging toch? Lijkt me nog wel spannender dan de andere keren. Is er bij jullie iets gevonden waardoor het eventueel niet lukt?

Waar is die uitgangsecho voor, of is dat gewoon de echo op dag 8 of 9? Ik vind het zo verwarrend dat ieder ziekenhuis zijn eigen regels heeft. Het lijkt dan bijna of je in het ene ziekenhuis meer kans hebt dan in het andere.

he alabama

ja het is onze laaste iui en erg spanennd wordt er elke mnd weer gek van na de iui en dan helemaal tegen de tijd dat je ongi moet worden. We zijn ook al 3 kr overtijd geweest en dan als je wilt gaan testen bijna wordt je het toch nog grrrrr.

Nee er is bij ons niks gevonden, alles is volgens de artsen goed. hebbenal een dochter na een kijkoperatie spontaan gekregen.

Die eerste echo hebebn we met de 3e dgn van je nieuw cyclus om tkijke of alles "schoon"is van binnen. en dan de nu had ik hem op de 4e dg ivm kjijn 3e dg op zondag viel. en nu as maandag is het de 11e dg en dat is om te kijken hoeveel ietjes ik heb en hoegroot ze zijn, ivm hormoon gonaal-f spuiten. en dan wordt ook de dg voor iui afgesproken, en wanner we dus hsg moeten gaan spuiten enz.

hoe is het dan bij jou????
xxxx natas

Terug
Bovenaan