IUI van start gegaan..

Hoi meiden!
Vanmiddag de follikelecho gehad,i.p.v vanmorgen(kwam een spoedje tussendoor)
Alles prima en za avond gaan we naar de eerste hulp om een pregnyl injectie te halen(zo springen mijn eitjes)volgende keer zal ik dat zelf doen.
Maandag is de grote dag;dan mag mijn man zijn sperma inleveren en wordt het bewerkt tot superzaad(hihi) hopelijk kunnen ze nu de weg wel vinden naar mijn ei(als ze de bordjes kunnen lezen..haha) 2 uur daarna wordt het bij mij geinsemineerd en is het dus afwachten geblazen.. vindt het nu wel heel spannend worden allemaal hoor!!

ik hou jullie op de hoogte!!
gr. petra

Ik ga ook voor je duimen!! En zeker wat goed dat je de spuit bij de ehbo kan krijgen, wel zo fijn he, geloof dat ze je dan ook die spuit zullen geven, hoef je in ieder geval niet zelf te spuiten of je partner.

Heel veel sterkte en hoop dat het maandag gaat lukken.

lfs Mick

Hoi Petra,

Joh... het komt nu wel errug dichtbij heh... Ik zal aan je denken maandag.

Houd je me op de hoogte? Ik ben zoooooo benieuwd!!!

de hormonen enzo... 't is niet niks, dar zie ik nog het meest tegenop...

Liefs Lill

heel veel succes petra!!

we duimen voor je!!
nog 2,5 weken en dan weten jullie (en wij) het!!! spannend hoor!!

xx en succes maandag natuurlijk....
we gaan het horen!

xx kimpansee

Wauw! Spannend he nu het dan echt zover is!! Ik leef met je mee hoor!!!! Ik ga vreselijk voor jullie duimen dat het lukt!!!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES!!

Dikke kus Inge

Dank jullie wel!!!
Ik ben natuurlijk wel wat gespannen,maar wel blij dat het nu gebeurt.ik heb zelf het gevoel dat het allemaal wel meevalt...ivf is toch zwaarder. mocht het nu niet lukken wil ik wel zelf gaan prikken,want de injectie kan ook vallen doordeweeks en als dat dan ook op zo'n leuke tijd moet...maar we hebben het er voor over,absoluut! Gelukkig heeft mijn mannetje ook vrij kunnen krijgen en kan hij overal bij zijn!!(zonder zijn bijdrage gaat het natuurlijk ook niet!!)
w.b de hormonen;ben benieuwd of je daar wat van voelt,maar voor d rest doen wij het zonder hormonen eerst dus zal het nu wel meevallen.

ik hou julli op de hoogte!
gr. petra

Terug
Bovenaan