iui voor 2e kindje

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb ff een vraag;

weet iemand hoe het precies in z`n werk gaat als je zwanger probeert te worden van je 2e kindje   als je voor de 1e in de mm hebt gezeten en iui hebt gehad?
mijn gyn zei nl bij de nacontrole van mijn eerste kindje dat ik eerst zelf even moest oefenen als we een 2e zouden willen en dat als t niet lukt we gewoon weer terug mogen komen.
maar hoelang moet ik dan wachten voordat ik weer "serieus" genomen word bij de gyn?
ik ben nl bevallen dmv een keizersnede en dan mag je de eerste 6 maanden (liefst)niet zwanger raken. mijn zoontje is bijna 1 jaar.  
En krijg ik dan weer al die onderzoeken ??(met name die hsg; die vond ik het vervelendst) of krijg je dan meteen weer een iui?

ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag?!!

alvast bedankt!

Hoi,

Las je verhaal ik kan je niet echt een antwoord geven maar ik denk dat aangezien je eerste kindje ook al via iui is gekomen dat ze toch alles van je weten en dat je toch niet nog eens alles moet doorlopen. wij zijn ook al ruim 3 jaar bezig voor ons 2e kindje de eerste is spontaan verwekt na 4 maanden te zijn gestopt met de pil en nu hebben we vorige week woensdag onze 3e en laatste iui gehad en als die niet gelukt is stoppen we ermee want we hebben geen zin meer in de mmm. ik wens je in iedergeval veel succes met zwanger worden. bij de hoeveelste iui raakte je zwanger?

gr. linda

hey linda,

toch bedankt voor je reactie!
ik was gelijk na de eerste iui zwanger!
gek he,ik werd eerst 3 jaar niet zwanger en dan krijg je 1 zo`n behandeling en hup meteen prijs!
maar ik besef nu wel wat een geluk we hebben gehad want zo vanzelfsprekend is het allemaal niet...
nou jullie heel veel succes met je poging!
ik zal voor je duimen en hopen dat alles goed gaat dit keer...!

groetjes sabine

hoi! Ik zit met precies dezelfde vraag. Na 3 jaar wachten, 2 IUI's (wat niet de juiste methode voor ons bleek, te weinig zaadcellen) en 1 maand voor de 1e ICSI toch spontaan zwanger geworden. Nu is mijn dochter 14 maanden oud en ik heb zelf zoiets van dit jaar nog even wachten en dan weer de medische molen proberen. Als ik een jaar geduld heb, misschien vraag ik wel eerder een gesprek aan.
Dus  ik ben  benieuwd naar ervaringen.

gr. Anne

Terug
Bovenaan