Iui voor een 2de wondertje

<p>Hoi Allemaal </p><p> </p><p>Mijn man en ik zijn gestart met iui voor een 2de wondertje.</p><p> </p><p>Ons 1e wondertje is inmiddeks 3 jaar en ook met behulp van iui geboren.</p><p>Toen waren we met de 4de x iui zwanger.</p><p> </p><p>Ik heb zaterdag 15-12-18 de 2de iui poging gehad. Nu dus op dat eindeloze wachtbankje.</p><p> </p><p>Ik heb tot op heden nog geen symptomen ook niet van de Ovitrelle.</p><p>Het is afwachten laat dat nou niet mn sterkste kant wezen ;)</p><p>Zijn er meerderen die met mij mee wachten?</p><p> </p><p>Liefss</p>

Hoi!Wat ontzettend spannend zeg, wanneer mag je testen?Wij zijn ruim een jaar bezig voor een 2e kindje (PCOS) maar starten eerst met clomid, dus over IUI kan ik niet meepraten, maar wel over geduld, het wachtbankje en het proces waar je in zit op het moment dat er medische hulp bij nodig is. Morgenochtend hebben wij een afspraak, ik moest nog wat afvallen. Het ziekenhuis hanteerd een BMI van 30, ik zat vorige maand op 31,5 en nu op 30,5 -_- ik hoop dat we toch mogen starten met de clomid, anders wéér een maand wachten.  Liefs

Hoi MiniGini Wat spannend ook voor jullie! Het hele traject is spannend eigenlijk.Ik mag 31 december testen.Hopelijk brengt 2019 ons iets moois van 2018.Heel veel succes alvast voor morgen.Laat even weten hoe het was. Liefss

Terug
Bovenaan