IUI Voor Het Eerst....

Heey Dames,

Zo we zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en ik was best zenuwachtig voor wat ze nu gaan doen.... nou en het antwoord is IUI 3 cyclus rond... dus best spannend allemaal en hopen dat het nu dan eindelijk wel een keertje mag lukken en gebeuren..!!! nu weten we teminste zeker zeg maar dat het op de plek zit waar het moet zitten en dat het er ook komt... want tja als je sex met mekaar hebt dan kan je niet weten of het er door heen komt..... :D

weer een heel boekwerk mee gekregen om te lezen dus dat gaan we dan maar doen..... en dan de eerste cd weer bellen hoop dat het maandag is en dan de 10 de dag terug komen en dan begint het hele proces.....

Best Spannend Maar We Gaan Er Voor..!!!!

XXXXX Brenie

Hey Brenie,

Ik heb net een kijkoperatie achter de rug, eind april heb ik de nacontrole en mogen we ook gaan beginnen met IUI. Ik vind het ook allemaal best spannend en ben ook reuze benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. We worden iig een handje geholpen :)

Veel succes, meis!

Liefs

Spannend! Wij zijn deze maand begonnen met IUI - zit nu in mijn wachtweken....

Het si mij allemaal mee gevallen, het spuiten en zo - psygisch is het allemaal wel zwaarder...

Succes!

Ik hoop eigenlijk aan de ene kant dat het wel snel gaat... en dat ik inderdaad snel achter mijn bugaboo wagen mag lopen heerlijk... ik weet precies al wat ik wil hebbben!!! :D

en tja voorderest is alles bij ons goed.... dus messchien dat het dan sneller gaat dat weet ik niet!!!! maar hoop dat natuurlijk wel..... en tja psygisch weet ik niet of me zwaar zal vallen... denk alleen dat het wachten heel erg lang duurd.... maar dat hebben we er dan maar voor over.....

Thanxxx

XXXX

Terug
Bovenaan