IUI we zijn begonnen!

<p>Ik heb zojuist mijn eerste spuit Gonal-F gezet! Het prikken viel me echt reuze mee. Zo blij geweest met de prikinstructie want die allereerste oefenprik vond ik een heel ander verhaal haha. </p><p>Tranen met tuiten was dat. Ik vond het zo'n emotioneel moment. Alle frustratie van de afgelopen 2 jaar kwam eruit. Plus, ik ben een echte schijtluis wat prikken betreft. Bij het bloedprikken val ik soms flauw haha maar goed. Niks van dat alles vanavond, halleluja!</p><p>En nu zijn we begonnen met IUI. Ik ben aan de ene kant zó hoopvol, maar aan de andere kant ook echt heel bang dat wij dag ene stel zijn dat misschien wel kinderloos blijven. Want ik had vooraf ook nooit verwacht dat we deze stap nodig zouden hebben. </p><p>Dat is natuurlijk nergens op gebaseerd en over het algemeen blijf ik positief. Maar sóms wordt het me allemaal echt even te veel en grijpt de hele situatie me naar de keel. </p><p>Anywayssss.... de kansen worden nu weer een beetje vergroot en ik ben hoopvol! Dus hoop hier een kort draadje van te maken over ons IUI traject ;)</p><p> </p>

Oh dit is wel heel hoopvol, alvast in het zwanger zijn topic. Geloof dat ik dit niet kan verplaatsen hè?
Dom dom dom haha ik open hem in het juiste topic... 

Bo-Belle! Wat spannend! Wij hebben ook
iui traject gehad en een tip masseer je buik regelmatig dat hielp mij tegen de pijn van de spuiten ( bijv. S ochtends masseren als je savonds spuit) hoop dat het voor jullie super succesvol mag verlopen ????

Succes! Ook in het iui traject gezeten en nu een prachtig manneke van 5 maanden! Houd moed ook al zie je het niet altijd meer zitten! Het is het meer dan waard! ♥️

Dames bedankt voor alle lieve reacties! En het gaat erop lijken dat voor ons de eerste iui gelukt is! 
Officieel mogen we de 10e testen maar na nagenoeg witte testen lopen de streepjes nu weer duidelijk op. Ik hoef absoluut niet meer te turen zelfs! Blijft nog even spannend of alles goed blijft gaan maar anders kunnen we vrijdag de fertiliteitsarts gewoon bellen met goed nieuws... :)

Terug
Bovenaan