iui, weer afwachten

We hebben afgelopen dinsdag voor de tweede keer een iui behandeling gehad. De maand ervoor de eerste, helaas werd ik na 11 dagen ongesteld.
Nu weer afwachten dus. Ik had de dag erna een soort van menstruatiekrampen, had ik de vorige keer niet. En afgelopen do en vrij was ik heel emotioneel. Ik kon helemaal niks hebben...
Zo'n behandeling maakt meer indruk dan ik dacht. De behandeling is niet pijnlijk maar alles erom heen is toch best spannend.
Liefs van marieke

Hallo,

Heel erg herkenbaar. De 1e UI nergens last van, maar wordt steeds erger. Nu was ik gelijk na de 1e IUI zwanger, maar na 9 weken zagen ze helaas het hartje niet meer kloppen.

Steeds verhogen ze de dosis hormonen puregon, maar het blijft bij mij steeds bij 1 eitje. Merk dat ik na elke behandeling bijna huilend naar huis toe rijd. Het blijft ook steeds spannend. Morgen moet ik weer ongi worden. Ik hoop zo van niet!

Heel veel succes met het wachten!

Anita

Dank je. Ik heb dit keer geen hormonen gebruikt trouwens. De eerste keer wel door middel van Pregnyl. Nu afgelopen keer ovulatie testen gedaan en naar aanleiding daarvan een behandeling gekregen. Vandaar...
Laat je even weten of je morgen wel of niet ongesteld bent geworden?
Succes!
x

Hoi,

Nog niet ongesteld. Vanmiddag ff een test gehaald.
Er is een streepje, maar zo vaag dat je het alleen in een bepaalde lichtverhouding kan zien. En dat was ook pas na een kwartier. Terwijl het na 3-5 minuten zichtbaar had moeten zijn.

Oftewel... morgen weer een test doen. Maar er is een heeeeeeel erg klein sprankje hoop ontstaan. Hopelijk ben ik dat niet zo weer kwijt!

Ik gebruik pregnyl en puregon. Die puregon vind ik het vervelendste, want dan moet je een dag of 8 - 10 spuiten. Buik wordt er helemaal blauw en geel van! Ik hoop zo dat ik dit niet nog een keertje hoef te doen!

Voor jullie ook veel succes (heel erg veel) de komende dagen! En dan..., een heel gelukkig 2011!

Spannend!!!!!!!!!
Ik blijf voot je duimen hoor.
Ik ga morgen weer kijken of er een berichtje van je is.
Jij ook alvast een heel mooi 2011 met hopelijk een klein wondertje.
liefs

JOEHOE!!!!
Wat geweldig zeg. heel erg gefeliciteerd. Hoeveelste behandeling was dit nu?
Ik werd de vorige keer na 11 dagen ongesteld, ik zit vandaag op dag 8.
Hopelijk blijft het uit.
liefs

Hoi!

Het was mijn 5e IUI. De 1e keer was het gelijk raak, maar dat werd een miskraam. We zijn nu bijna 3 jaar bezig en eigenlijk de hoop een beetje opgegeven. En dan dit...
Ik had 13 december de inseminatie, dus loop netjes op schema.

Ik zal voor je meeduimen voor goed nieuws!
Eigenlijk zou niemand al die spanning enzo moeten hebben!

Toch blij dat de medische molen ons een beetje helpt!

Nou duim duim duim!

Ik wacht je reactie nog wel af!
Elke dag is er weer wat meer hoop!

Liefs,
Anita

Terug
Bovenaan