IUI

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

wij zijn inmiddels 1,5 jaar aan het stoeien en hebben allerlei testen gehad en de uitkomst is dus dat alles klopt behalve het slijm: dit is vijandig en de zaadcellen overleven het niet. (Dit is het enige wat ze tot nu toe gevonden hebben). Vandaar dat ze 6 IUI behandelingen gaan proberen. De eerste heb ik gehad, maar helaas negatief. Ben dus weel heel de week depri en word steeds negatiever.....Maar oke, volgende week moet ik weer terug voor een follikelmeting en dan maar afwachten of het deze maand kan, want in het weekend werken ze natuurlijk niet !! Is er iemand op deze site die hiermee ervaring heeft ??? Schrijf me dan alsjeblieft......
Kyra xxx

In sommige ziekenhuizen doen ze IUI's ook in het weekend hoor! Als je een regelmatige cyclus van 28 dagen zou hebben kan het zijn dat je eisprong steeds in het weekend valt....

hoi
ik ben joyce en ook al bijna 1,5 jaar bezig en ook 1 iui achter de rug maar ook mislukt ja ik weet hoe jij je voelt .
ook mijn slijm is nie zo goed ik ben nu bezig met spuiten gonal en pregnyl hierdoor is mijn slijmvlies wel al aan het verbeteren moet jij ook al spuiten???

su6 verder
kus joyce1

hallo dames,

In januari heb ik mijn eerste iui gehad helaas mislukt daarbij had ik ook nog een cysten dus moest ik stoppen met de hormonen en een maandje rust houden, nu is de cysten gelukkig weg en heb 19 maart mijn tweede iui gehad, ik vindt die twee weken wachten voordat je de test mag doen zo lang duren, maar goed hopen dat het gelukt is, en Kyra ik ben in behandeling bij Reinier de graaf in Delft en daar werken ze wel in het weekend, ik weet natuurlijk niet waar je woont maar ff voor de info verder heel veel succes voor jullie allemaal.

Gr. vk

Hallo,

Ik heb ook iui gehad en bij ons in ziekenhuis regelen ze het zo dat je met medicijnen alles zo reguliert dat eventuele weekenden geen probleem zijn. (je kans is dan niet verkeken zeg maar)
Ik ben nu zwanger 28 weken ( dus blijf hoop houden zal ik zeggen) na 5 jaar waarvan we 4 jaar met spuiten van hormonen hebben moeten ondergaan.

Ik hoop voor alle dames die ook deze moeilijke weg bewandelen dat zij ook een positief resultaat mogen hebben!!!

groetje Karin

steeds weer fijn om te lezen dat je niet de enige bent !! Bij mij hebben ze niks gezegd over slijm verbeteren, ik wist niet dat dat mogelijk was ?
Ga ik toch eens vragen hoor...
Vrijdag moet ik weer voor een meting en zit op dag 12 dus ja, maandag dag 15 en dat zal wel weer net te laat zijn.
Misschien toch eens naar een andere stad alleen dan beginnen de onderzoeken weer van voor af aan.....
hou je taai en suxxes
liefs Kyra -x-

Hoi Kyra
Ik heb nu 3maal IUI gehad en vorige week werd ik weer ongesteld, helaas
Bij mij en bij mijn partner is alles in orde en is er eigenlijk geen rede waarom ik niet zwanger wordt dat is erg frustrerend.
Ook bij ons doen ze het in het weekeind

succes

Gr martine

Terug
Bovenaan