IUI

Ik las in de reactie van Joyce1 dat zij Gonal en Pregnyl gebruikt om het slijm te verbeteren, maar mijn gyn. heeft daar nooit iets over gezegd ?! Ik moet morgen weer voor een follikelmeting en ga het toch maar eens vragen. Helaas woon ik in een stad waar ze niet in het weekend werken dus ik heb kans dat ik deze maand weer moet wachten (nu dag 11) en dat is echt balen... Ik kan niet zomaar overschakelen, want dan beginnen de onderzoeken weer opnieuw. Ze willen me nog geen hormonen geven omdat mijn cyclus regelmatig is en dus eerst zo proberen, maar wat wordt je er onzeker door zeg. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed........
Ik wens iedereen heel veel suxxes en sterkte met waar ze mee bezig zijn.
En Joyce1, als je dit leest wil je dan even reageren ?

-x- liefs Kyra

Hoi Kyra,
Voor zover ik weet is Gonal of Pregnyl om de groei van de follikels te stimuleren, of om de eisprong op te wekken, en niet om het slijm te verbeteren. Zelf heb ik 3 IUI's gehad en moest 36 uur voor de insemenatie Pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken zodat het zaad op tijd wordt geinsemeneerd.
groetjes

nou dan werkt bij mij het ook voor mijn slijm denk ik want mijn slijm was eerst niet goed en sinds ik aan het spuiten ben gaat het wel goed met mijn slijm het is ook allemaal zo ingewikkeld af en toe
en ik heb al gelijk hormonen gekregen omdat ik een jaar niet ongesteld werd.
en het erg in de fam zit.
ze willen het dus eerst zo weer een tijd proberen denk ik dus zover ik weet nog geen tweede iui voor mij denk ik ik moet dit weekend of net erna mijn ongi verwachten dus we hopen maar maar ik verwacht wel mijn ongi want zere tepels.
ik wens je veel sterkte toe anders hier mijn msn adres jvdbruggen22@hotmail.com

Terug
Bovenaan