IUI

Hoi aan staande moeders.
Ik wou even mij hard luchten,ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om geinsemineert te worden het is dus weer voor mij twee weeken af zien en hoop dat het dit keer goed gaat de vorige zwangerschap is op een miskraam uit geloopen van daar dat ik hoop dat het dit keer wel goed gaat ik zou mijn NOD de 8 mei moeten krijgen maar we hoopen er niet op we zien wel tog !! ik hoop veel steun te krijgen van wie dan ook alles is welkom en meiden zet hem op.

wat erg voor je zeg , en wat verschrikkelijk jammer dat het zwanger worden op deze manier voor jou moet gaan als ik je een tip mag geven is dat je moet proberen de moed nooit op te geven hoor! (makkelijker gezegd dan gedaan) maargoed ik bedoel het goed!! en ik hoop voor je dat heel snel maar dan ook heel snel zwanger mag worden!!! heel veel liefs en heel veel sterkte remona

goh wat erg zeg maar inderdaad geef de moed niet op je weet maar nooit en zo zie je maar dat er in deze tijd veel meer mogelijkheden zijn om zwanger te worden die waren er vroeger niet ik hoop echt voor je dat het gauw raak is en geef de moed niet op anders lukt het juist niet veel sterkte gr manuela

Terug
Bovenaan