iui

nou dames, hopelijk gaat het er nu echt van komen!

de gyn vond het goed dat we wilde beginnen met iui!!
we krijgen nu nog wat laatste onderzoekjes en dan gaat het beginnen. weet nog niet precies wanneer, maar we zijn al erg blij dat we "groen licht" hebben!!

we gaan nu naar ronde 13 (heb 7e eisprong) dus dat volgt de gyn nog ff en dan gaan we eerst op vakantie!!

ik hou jullie op de hoogte
xx kimpansee

Hoi Kimpansee,
wat fijn joh;dat jullie daaraan mogen beginnen,ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn...?
wij mogen direct bij mijn komende ongi beginnen,maar zitten dan in egypte dus wordt ook volgende ongi na de vakantie;heel veel succes!

gr. petra

hoi Kampansee,
Ik had een vraagje aangezien wij ook binnenkort naar de HA gaan. Wanneer krijg je IUI? Moet er dan iets mis zijn bij 1 vd 2 of krijg je dat als het zwanger worden niet lukt maar er is verder niets mis met je? Alvast bedankt voor je reactie.

Hoi meis,
Das fijn nieuws.. Ben heel benieuwd wat dat samenleven precies is.. Hopelijk duurt het nu niet meer zo lang!!!
Je moet dus vandaag ook naar gyn?? of morgen?? ff dag kwijt..
Ik weet het eindelijk..(ja, hoog blond..)
Iemand van werk van mijn vriend woont daar ook..
Ik zocht steeds in de verkeerde hoek meer richting DB..
Alex is 30jr en we zijn precies op de zelfde dag jarig..
Ik werk bij die blauwe.. Hebben weinig vakantie gangers, meer zakenmannen..
Kom net terug uit almaty ergens in kazastan??? errug warm maar geen buiten zwembad..ga nu lekker slapen anders ben ik straks zo suf..
Hoor je straks nog wel..
dikke knuffel
anne
xxx

lieve dames,

bedankt voor jullie reacties!

ja, vind het erg spannend allemaal.
ben vandaag geweest voor samenlevingstest, maar was niet zo goed! er was maar 1 zaadcel te zien, en die was dood. moet vrijdag weer terug komen!

afwachten dus!

enneh marielle, wij zijn nu ruim 1 jaar bezig. en bij ons is er beide iets aan de hand. ik heb endometriose en mijn partner heeft een hersteloperatie gehad. ik denk dat iedereen wel in aanmerking kan komen voor iui, de 1 wat eerder als de ander....

ik weet niet hoelang je al bezig bent, maar als dit nog niet zo lang is zou ik me er nog niet mee bezig houden. mocht je al wel een tijdje aan bezig zijn kun je het je huisarts of gyn eens vragen! ik persoonlijk zou het er met mijn gyn over hebben!

succes iedereen
xx kimpansee

Terug
Bovenaan