IUI

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ben Bella en ik ben 26 jaar. Na een jaar proberen om zwanger te worden zonder succes ben ik naar de gynacoloog gegaan voor de onderzoeken.Daar kwam uit dat het zaad van mijn partner niet zo optimaal is. Hij produceert maar 2 miljoen zaadcellen terwijl dit normaal tussen de 20 en 50 miljoen is....
Daarom zijn wij nu bezig met iui. Ik heb mijn 2e poging gehad. En mijn NOD is zondag 23 April. Ik voel nog heeeelemaal niets dus het zal wel weer niet raak zijn...

Ik lees al een tijdje mee op dit forum alleen ik ben hier nu al weer een tijdje niet geweest omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn(niet dat dit lukt)

Mijn vraag is eigenlijk: Zijn er hier nog meer dames bezig met iui of kennen jullie misschien iemand die door iui zwanger is geraakt ook al waren er weinig zaadcellen???

Alvast bedankt voor jullie reacties!! En iedereen die ZWANGER is GEFELICITEERD!!!
en voor iedereen die druk bezig is héééél véééél suc6!!

Liefs Bella

Hoi Bella,

Ik wil alleen even zeggen voor nu welkom terug op het forum...
En ik wil je heel veel sterkte toewensen met het afwachten tot je NOD...ik hoop dat het raak is voor jullie!
Weer een erbij waarvoor we onze forumduimen laten draaien!

Helaas kan ik geen antwoord op je vraag geven...ik hoop dat je die van een ander krijgt maar je kan ook even op het zwanger zijn forum vragen....wie weet...

Liefs Linnepinnie
ronde 17 en net naar de dokter geweest voor de eerste onderzoeken...

Hoi Bella,
Ook namens mij een heel warm welkom terug bij de "wachtenden".
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie helemaal spannend is. Helaas ken ik niemand
die via die weg zwanger is geworden.
Maar dat je niets voelt zegt helemaal niets gelukkig!!!! Toen ik zwanger was van
mijn zoontje voelde ik nl ook helemaal niets bijzonders.
Dat kwam pas toen ik al zo'n 3 maand zwanger was. Dus dat zegt niets.
Ik  voor je en hoop dat je binnenkort een heel goed bericht kan plaatsen.
Succes en liefs Melanie

Hoi Bella,

Ik ken niemand die iui heeft gehad helaas.
Een vriendin van mij die heeft icsi(of hoe schrijf je dat precies) gehad, want haar man haar zaadjes waren ook niet helemaal goed(te langzaam dacht ik) en die heeft een gezonde dochter gekregen. En nu 6 jaar later is ze spontaan zwanger geworden terwijl ze was opgegeven ooit nog zwanger te raken(ongeacht behandeling)en is ze bevallen van een gezonde zoon.
Succes verder

Bedankt voor jullie snelle reactie dames!!!

Ik hou jullie op de hoogte...Ik ga volgende week zaterdag testen. Dan is het pcies 2 weken na de inseminatie........

IEDEREEN HEEEEEEEL VEEEEEL SUC6

Liefs Bella, ronde 14 1e kindje...

Hai Bella,

Hoop dat het gaat lukken, zelf ben ik twee jaar bezig, bij mijn man was het ook niet goed hij had een spatader bij de balzak, door een operatie hebben ze deze verwijderd nu zijn we na de operatie alweer een jaar verder en het laat nog steeds op zich wachten, het zou goed moeten komen bij ons. Wat balen voor jullie zeg, maar geef de moed niet op!

Veel liefs loona

Hoi Bella,
ook ik kan je niet helpen. Wel wens ik je veel succes.
Zag net op www.zwangerschapspagina.nl  een toppic over IUI, IVF en dergelijke. Misschien vindt je daar wel de info die je nodig hebt.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan