IUI

A

Anoniem

Guest
<p>hallo iedereen,</p><p>ik heb eens een vraagje ik heb vorige week een iui gehad daarvoor clomide 5 dagen genomen en dag voor insiminatie pregnyl spuit. nu heb ik al 2 dagen soort lichte krampen afwisselend links rechts, het zijn niet de krampen die ik anders voel als ik moet menstrueren, het gevoel is anders. wat kan dat zijn? ook ben ik meer vermoeider dan anders en zijn borsten redelijk pijnlijk. de 27 ste moet ik bloed laten trekken om te zien of ik zwanger ben ja of nee☺️ ( 2 jaar geleden zwanger geweest miskraam gehad 2 maal geopereerd aan baarmoeder voorstadium baarmoederhals kanker en nu al 2 jaar aan het proberen ook was mijn hormonen spiegel volledig in de war en AMH staat veel te laag => onderbaan naar pre menopauze ) Hopelijk goed nieuws</p>

Nou..... Ik wil je geen goed nieuws geven maar wat ik hier uit haal, ben je zwanger!!!!!

zou natuurlijk super zijn maarjaa afwachten zeker. mag maar pas volgende week testen. vind gewoon die krampen heel raar
mvg

Ik heb ook krampjes en borsten zijn erg gevoelig. Heb afgelopen vrijdag positief getest. 20ste pas mijn nod. Nu voor de 3e X op rij zwanger. 2 X miskraam gehad helaas. Duimen?
Waarom mag je dan pas testen en niet eerder?

lhartjeR : mag nie te veel hopen maar toch wil ik het zo graag, word dan mijn eerste kindje en zeker omda ik al 2 jaar op de sukkel ben en nog geen kindjes heb en opbaan ben naar pre menopauze. ik heb maar den 11ste mijn insiminatie gehad dus ik mocht pas op dag 16 men bloed laten prikken dus das pas volgende week vrijdag. dus nu testen zou toch al te vroeg zijn? 
super dat jij positief hebt getest? super blij voor jou! zeker ook na het slechte nieuws❤️

Hooi, 

ik heb mijn tweede iui 9-11 gehad. Ik herken je klachten. De eerste keer maakte dat ik echt dacht dat ik zwanger zou zijn, ik had regelmatig steken ter hoogte van mijn eierstokken, spontane bloedneuzen (nog nooit eerder gehad), misselijk, moe etc. Dit keer: af en toe enorme buikkrampen die uren aanhouden, extreme misselijkheid en ontzettend vermoeid. 

Ik heb ergens gelezen dat je door de chlomid en pregnyl zwangerschapsklachten krijgt. Ik moet enorm mn best doen mn hoofd niet op hol te laten slaan. Ik hoop voor jou dat t natuurlijk wel goed nieuws is. Maar ik had graag van te voren geweten dat ik die klachten die ik kreeg een bijwerking waren. Want ik kreeg toch echt hele grote stiekeme hoop dat wij het gelukzalige koppel zouden zijn bij wie t meteen in 1x lukt.. Zowel mijn vriend als ik zijn toch best wel van slag geweest. We zijn onderhand ook al twee jaar bezig. 

we mogen dus ongeveer tegelijk testen denk ik. Ik as dinsdag. Veel sterkte en geluk natuurlijk! 

jodieS, die klachten zijn om zot van te worden natuurlijk.. tis mentaal een roler caoster he, wij willen het zo graag jullie ook waarom kan dit niet. ooo spannend jij dinsdag ben benieuwd naar je uitslag. ik morgen. moest eigenlijk eergisteren men regels krijgen maar nog steeds niets. natuurlijk mag ik niet te vezl hopen alles kan nog.. we zien wel maar wachten duurt lang hoor? jij ook veel sterkte en geluk!!!

Terug
Bovenaan