IUI

Ik dacht laat ik maar weer eens wat van me horen. Ik schrijf niet vaak mee maar lees wel bijna elke dag jullie verhalen.

Op 28 juni had ik mijn tweede IUI. Deze keer viel me veel zwaarder als de eerste keer. Dus maandag moest ik het worden maar ik werd het niet........

Spannend zou je denken maar het ging toch weer fout. Woensdagmiddag werd ik gek van de buikpijn en gisteravond was het zover. Toch ongi. Mijn hoop is nu echt in mijn schoenen gezakt. Zelfs mijn man had nu hoop gekregen aangezien ik nog nooit overtijd was geweest.

Nu vrijdag 23 juli maar weer voor de follikelecho voor ronde 3 IUI. Inge ik had je graag een positief IUI verhaal verteld.

Meiden allemaal sterkte, ik ga nog even verder met me zielig voelen.

Buffertje

Hoi Buffertje,

Ook weer 'ns hier!

Wat sneu en verdrietig voor je dat de 2e IUI ook helaas niet gelukt is...en dan ook nog overtijd geweest...
Dit moet erg zuur zijn voor jullie allebei, je hebt dan ook alle reden om je flink zielig te voelen!

Was het een poging met of zonder hormonen?
Is er bij jullie een reden gevonden waarom het maar niet wil lukken?

Ik ben zelf ook nu 6 IUI's verder (3x zonder en 3x met) en weet dus hoe je je voelt meid. Eerst maar eens alles eruit janken en het een plekje geven.

Veel sterkte!
lfs. Suus

Hoi Buffertje.

Wat vreselijk meid.
Als je overtijd bent, ga je toch echt wel denken dat het misschien eindelijk zover is.
En dan komt een ongi toch vreselijk koud op je dak.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar probeer alle hoop nu maar te vestigen op het spreekwoord: ‘driemaal scheepsrecht ”. Het bied geen troost, maar misschien wel moed voor de volgende iui behandeling.
Sterkte en suc6
Veel liefs Ang …

he buffertje,
ik ben ook nog nooit (oh nee, 1x 1 dag...) over tijd geweest en ik zou dus ook wel heeeeel erg t gevoel krijgen dat t raak is, heeeel erg zuur als je zoals jij dat toch weer die k*te ongi krijgt. echt heel zuur buffer. ik hoop dat je snel weer kan opladen voor de volgende ronde maar je hebt alle recht om ns even flink in de baal zone te zitten! sterkte, lis

Hoio Buffertje, vervelend dat de 2e iui niet is gelukt, en als je dan ook nog een aantal dagen overtijd was krijg je helemaal het heen en weer. Meid ik hoop voor jullie dat de 3e keer meer gelukt brengt. Ze zeggen "3 maal is scheepsrecht" hoop dat dat ook voor jullie zo is.

Liefs Molly.

Hoi Buffertje!
Nou ik heb er 3 op zitten , alledrie mislukt...ook erg teleurgesteld.
maar wist je dat de kans dat het wel lukt ook niet zo groot is...ik geloof maximaal 20% ofzo.... dus ja...het blijft wachten op de lucky-shot....
Geef maar lekker toe aan je gevoel, je bent ook even zielig nu, het is gewoon heel rot!

sterkte..
liefs
Truitje

Terug
Bovenaan