IUI

Hoi lieve meiden!!!

Vandaag de IUI gehad en het is me enorm meegevallen!!!
Nu dus maar even afwachten.....

Ik vraag me af of we een goede kans maken, want de eisprong was net geweest toen we in het ziekenhuis aankwamen, er was alleen een leeg blaasje te zien..... dus toen zo snel mogelijk het sperma ingebracht en nu maar hopen dat ze nog op tijd zijn... De arts zei dat het 24 uur de tijd had om de eicel te vinden dus dat ik me niet druk moest maken.... nou daar ben ik niet zo goed in hoor hahahaha....

Suus ik wil je heel veel succes wensen met de IVF, en duim voor je dat het goed zal gaan... Heb je last van de hormonen? Ik heb tot nu toe alleen supergevoelige tepels, gewoon pijnlijk af en toe... maarja dat hoort erbij.. Ik ben benieuwd hoe de progestan zal zijn, daar moet ik vanavond mee beginnen.. Jij hebt dat ook gehad heh? en???

Ik kom snel weer even kijken

Liefs Lill

Hee Lill,

Wat goed dat de IUI je zo is meegevallen! Mij viel het gelukkig ook altijd wel mee.
Jammer dat de timing niet optimaal was dus nu maar hopen dat de 'Van de Hoogebandjes' extra hun best doen ;-)
Ik heb dit bij mijn laatste IUI ook gehad, bij mij was het een inschattingsfout van de gyn.
Maar het klopt helemaal wat je gyn. zei hoor dat ze nog 24 uur de tijd hebben.

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik heb nog nooit progestan gehad nee, maar wel voor mn IVF straks (voor een extra dik baarmoederslijm -uit m'n blote hoofd-). Wat bijzonder dat jij dit nu nog moet slikken! Ik ken dat niet van mijn IUI's namelijk. Een extra lekker dik 'bedje' is natuurlijk wel extra aantrekkelijk voor het bevruchte eitje om in te duiken nietwaar?!

Ik ga superstevig voor je duimen meid!
Dat het maar meteen BINGO is he!!

Tot snel enne niet teveel piekeren he.
Veel liefs, Suus

Hoi Lill,
wilde je nog even heel veel succes wensen de komende 2 weken!! en dat er maar een geweldig bericht mag verschijnen!!!
Ik duim voor jullie!!
gr. petra

Hoi Lill,

Was het je eerste IUI? Ik kan me voorstellen dat het spannend was!! Wij mogen de volgende ronde ook voor het eerst "meedoen" met IUI. Moest jij ook hormonen slikken? ik heb Clomifeen gekregen. Ik vind het allemaal loeispannend!
Ik wens je heel veel succes, want de komende 2 weken zijn natuurlijk nog nooit zo lang geweest....

Veel liefs,
Di

Terug
Bovenaan