IUI????

hallo meiden , ik heb afgelopen dinsdag de inseminatie gehad , en mijn man had 19 miljoen zaadcellen( snelle) is dit goed??? of matig de gyn zei wel dat ze er maar 1 miljoen nodig hebben maar ja dat weet ik natuurlijk allemaal niet, dus ja hebben w enu meer kans of wat???

ik vind dit allemaal zo raar, ik heb ook best wel wat buikpijn ?? hoe lang kan je dat blijven houden???

en ontzettende pijnlijke borsten en misselijk, het lijkt wel of de puregonspuiten nu pas zijn werking geven , hahah nu ik er meer ben gestopt,

ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen met mijn vragen,

hopelijk tot snel, dikke kus wendy

hoi Wendy,
ik weet zelf (nog) niet zoveel van iui af, maar 19 mlj zaadcellen is volgens mij goed. Bij het testen van het zaad van mijn vriend zeiden ze nl dat 20 mlj goed was en de 8mlj die hij had, dus een stuk minder. Gelukkig zijn die wel goed van vorm en snelheid.

Die signalen die je beschrijft, zere borsten enzo. Heb ik ook regelmatig na mijn eisprong. Helaas betekent het niet zomaar dat je zwanger bent, wel dat er behoorlijk wat gebeurt in je lichaam. Hopenlijk zijn het voor jou positieve tekenen,

liefs
Patricia mama van Bas*

hey patricia,   fijn dat je reageerde,

maar idd zw zijn dat voel je nu nog niet, maar ik vind het zo raar allemaal , ik hoop dat het idd allemaal goed komt en bij jou ook tuurlijk,

ik heb weleens gereageerd bijj ou ivm je zoontje bas*

ik heb ook mijn eerste zoontje verloren, daar had ik toen bij jou op gereageerd,
ik moet nu snel weg maar we kletsen snel weer ok,

dikke kus van mij

hoi Wendy,
oh ja, nu je dat schrijft weet ik het weer. Je ziet hier ook zoveel namen voorbij komen, daar moet ik even aan wennen. Weet je net bij een forum wie er actief zijn mag je er weer weg.... Ik hoop natuurlijk dat dit bij dit forum ook zo is en dat we ons samen bij de decembermama's aan mogen sluiten, die leer ik dan graag kennen!! Ik moet nog wel 2,5 week wachten voordat ik weet dat ik daarnaartoe mag verhuizen. Mu ben ik deze maand weer aan het temperaturen en mijn temp doet heel raar, dus waarschijnlijk zal ik nog wel even blijven hangen hier.

liefs
Patricia, mama van Bas*

Terug
Bovenaan